خبرگزاری کار ایران

بلیت‌ نیم بهای سینماها حذف شد

asdasd
کد خبر : ۹۸۰۹۷۹

سخنگوی شورای صنفی نمایش از اضافه شدن دو فیلم به اکران و پایان ارائه بلیت نیم بها توسط سینماها از اول آبان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرتضی شایسته (سخنگوی شورای صنفی نمایش) با اشاره به خروجی جلسه امروز (۲۰ مهر ماه) شورا گفت: این جلسه با حضور اعضای شورا و مدیرکل سینمای حرفه‌ای سازمان سینمایی در محل اتحادیه تهیه‌کنندگان تشکیل و مقرر شد از ابتدای آبان ماه بهای بلیت سینماها به روال قبل برگردد و در تمام روزهای هفته به جز سه شنبه‌ها تمام بها باشد. به این ترتیب فقط روزهای سه شنبه بلیت سینماها نیم بها خواهد بود. 

شایسته با بیان اینکه فیلم‌های روی پرده همچنان به اکران خود ادامه می‌دهند، از اضافه شدن دو فیلم دیگر به چرخه اکران خبر داد و گفت: فیلم سینمایی «اینجا هم باران می‌بارد» نادر طریقت و «مردن در آب مطهر» نوید محمودی به ترتیب در سرگروه‌های سینمایی بهمن و ایران از ۳۰ مهر ماه اکران خواهند شد. 

وی افزود: یکی دیگر از مصوبات امروز شورا این بود که از این پس تمام سینماهای کشور باید به عضویت سامانه سمفا که مربوط به اکران و فروش سینماهاست، درآیند و دفاتر پخش مکلف هستند به سینماهایی که عضو سمفا نیستند، فیلمی برای اکران ندهند. 

وی با اشاره به برگزاری دو جلسه پیرامون اکران آنلاین از برگزاری شورای مجزا پیرامون اکران فیلم‌ها در پلتفرم‌ها خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز