خبرگزاری کار ایران

صداپیشه فوتبالیست‌ها در «چهل تیکه»

asdasd
کد خبر : ۹۸۰۷۳۳

«شوکت حجت» دوبلور باسابقه تلویزیون ایران مهمان برنامه «چهل تیکه» می‌شود.

به گزارش ایلنا، «شوکت حجت» صداپیشه و مدیر دوبلاژ باسابقه تلویزیون، روز چهارشنبه ۲۳ مهرماه مهمان برنامه «چهل تیکه» خواهد شد. شوکت حجت صداپیشگی شخصیت‌های خاطره‌انگیزی مانند «ایشیزاکی» در کارتون «فوتبالیستها» و «فیلیکس» در «سریال قصه‌های جزیره» را بر عهده داشته است. 

برنامه «چهل تیکه» از امروز یکشنبه با حضور عباس محبوب بازیگر قدیمی سینما، تئاتر و تلویزیون که برای عموم مردم با برنامه «سیمای اقتصاد ما» در یادها مانده است، آغاز می‌شود. 

دوشنبه ۲۱ مهرماه بهراد خرازی بایگر سینما و تلویزیون که بیشتر با سریال «مجیددلبندم» نزد مخاطبان تلویزیون آشناست، به «چهل تیکه» خواهد آمد. 

سه شنبه ۲۲ مهرماه محمود جعفری بازیگر سینما و تلویزیون مهمان «چهل تیکه» خواهد بود. 

محمود جعفری برای بازی در فیلم «زردقناری» برنده سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شده است و در روز پنج‌شنبه ۲۴ مهرماه رضا توکلی بازیگر نام آشنای تلویزیون و سینما مهمان «محمدرضا علیمردانی» میزبان برنامه «چهل تیکه» خواهد شد. 

روز جمعه ۲۵ مهرماه نیز گلچین برنامه «چهل تیکه» پخش خواهد شد. 

برنامه تلویزیونی «چهل تیکه» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی الهام حاتمی و اجرای محمدرضا علیمردانی از روز شنبه تا جمعه در ساعت ۲۳ شب از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز