خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

توقیف ۴ تور غیرمجاز دیگر در استان گیلان

asdasd
کد خبر : ۹۸۰۲۸۳

معاون گردشگری استان گیلان از توقیف ۴ تور غیرمجاز دیگر در پایان هفته گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، با وجود شیوع ویروس کرونا و افزایش مرگ و میر ناشی از این بیماری و تاکیداتی که درخصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی و البته عدم انجام سفرهای غیر ضروری می‌شود، بازهم  در تعطیلات پایان هفته شاهد برگزاری تورهای غیرمجاز در استان‌های شمالی کشور بخصوص گیلان هستیم.

در این میان پایان هفته گذشته با وجود مصادف شدن با ایام اربعین، مسئولان گردشگری استان گیلان بازهم با برگزاری تورهای غیرمجاز که هیچیک از پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، روبه رو شدند.

حمیدرضا آذرپور (معاون گردشگری استان گیلان) دراین خصوص به ایلنا گفت: طی این هفته جلوی برگزاری ۴ تور غیرمجاز گردشگری را گرفتیم که درصدد برگزاری کمپ در طبیعت بودند. این گروه‌ها در قالب ۵ مینی بوس شامل ۹۲ گردشگر می‌شدند که به مقصد شفت، ماسال و ماسوله درحرکت بودند. این گروه‌ها علاوه بر عدم رعایت مسائل بهداشتی، شئونات اسلامی را نیز رعایت نکردند. 

او ادامه داد: این گروه‌ها جدید بودند و با توجه به آنکه مبادی ورودی استان بسته بود تور غیرمجاز از تهران نداشتیم. درواقع می‌توان گفت به نوعی طی این هفته نسبت به هفته گذشته با کاهش تردد تورهای غیرمجاز در استان روبه رو بودیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز