خبرگزاری کار ایران

داوری خانگی جشنواره کودک برای همه کودکان و نوجوانان ممکن شد

asdasd
کد خبر : ۹۷۹۱۷۷

شرایط ثبت‌نام داوران کودک و نوجوان سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اعلام شد.

به گزارش ایلنا، با اعلام دبیرخانه جشنواره و با توجه به شیوع ویروس کووید۱۹ و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، امسال داوران کودک و نوجوان برخلاف گذشته، به صورت آنلاین آثار جشنواره را در خانه و از طریق برخط داوری خواهند کرد. 

بر اساس این خبر، همچنین مقرر شده تا به واسطه امکان مشاهده برخط آثار توسط جمع بیشتری از مخاطبان، داوران کودک و نوجوان پس از ثبت‌نام، به صورت فراگیر و با جمعیتی بیش‌تر از گذشته به داوری آثار بپردازند و فراخوان تصویری برای ثبت‌نام داوران کودک و نوجوان رسانه‌ای شده است. 

بر اساس این فراخوان عمومی، کودکان و نوجوانان ۵ تا ۱۵ساله (متولدین ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۴) می‌توانند از سراسر کشور از طریق سامانه جشنواره (به آدرس www. portal. icff. ir) در بخش داوری کودکان و نوجوانان ثبت‌نام کنند. 

پس از تایید، داوران کودک و نوجوان طی روزهای جشنواره، بعد از دیدن آثار ۵ بخش بلند داستانی، کوتاه زنده و انیمیشن، وب‌سری و بخش کروناروایت در یکی از پلتفرم‌های نماوا، فیلیمو و تیوا، به سامانه جشنواره مراجعه و یکی از سه تا گزینه (خوب، متوسط و ضعیف) را انتخاب کنند. 

گفتنی است نمایش فیلم‌ها برای داوران کودک و نوجوان و خانواده‌هایشان در پلتفرم‌ها رایگان در نظر گرفته شده است. 

همچنین با هدف اختصاص شرایط عادلانه برای داوری آثار این پنج بخش، اگر داوران کودک و نوجوان دیدن فیلمی را بر اساس جدول برنامه‌ها از یک پلتفرم از دست دادند، می‌توانند فقط یک بار دیگر، آن فیلم را در یک پلتفرم دیگر ببینند. 

فرصت ثبت‌نام داوران کودک و نوجوان سراسر کشور فقط تا جمعه ۲۵ مهر تعیین شده است و جدول نمایش آثار در پلتفرم‌ها، به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز