خبرگزاری کار ایران

تقدیر از برگزیدگان مسابقه عکس سلفی «من و دوست اربعینی‌ام»

asdasd
کد خبر : ۹۷۸۴۸۰

آیین تقدیر از برگزیدگان مسابقه عکس سلفی «من و دوست اربعینی‌ام» با حضور داوران مسابقه، جمعی از برگزیدگان و فعالان فرهنگی و برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، در این مراسم که سه‌شنبه پانزدهم مهرماه با حضور داوران، برگزیدگان مسابقه و مدیران فرهنگی و بدون حضور مخاطبان برگزار می‌شود، از برگزیدگان دوره سوم و چهارم مسابقه عکس سلفی تقدیر خواهد شد. برگزیدگان این مسابقه در بخش‌های مردمی و آراء داوران انتخاب مشخص شده‌اند.

داوری این مسابقه توسط مرتضی درخشان (فعال رسانه‌ای و فضای مجازی)، مجید خسرو انجم (کارتونیست، گرافیست و فعال فضای مجازی)، سعید فرجی (عکاس و مستندساز)، عبدالمطهر محمدخانی (فعال رسانه‌ای و فضای مجازی- طراح اولیه مسابقه) و سیدشهاب‌الدین واجدی (عکاس و فعال فضای مجازی) و حامد عسکری (شاعر و فعال فضای مجازی) صورت گرفته است.

آخرین دوره این مسابقه سال گذشته و همزمان با پیاده‌روی عظیم اربعین برگزار شد. کمپین عشاق الحسین(ع) در قالب مسابقه عکس سلفی «من و دوست اربعینی‌ام» از شرکت‌کنندگان در پیاده‌روی اربعین دعوت می‌کرد با ارسال عکس‌های سلفی خود با میزبانان عراقی و همسفران ایرانی ثبت و ضبط کنند. در این دو دوره بیش از چهار هزار نفر در مسابقه عکس سلفی شرکت کردند. آثار پذیرفته شده در صفحه عشاق الحسین(ع) در شبکه اجتماعی اینستاگرام به نشانی imam.hussain.lovers به نمایش درآمده است. ۳ برنده این مسابقه بر اساس رای مردمی (لایک مخاطبان) در صفحه اینستاگرام عشاق الحسین(ع) انتخاب می‌شوند و سایر برندگان بر اساس نظرات داوران و در دو بخش برگزیدگان اصلی و برگزیدگان محتوایی اعلام می‌شوند.

این آیین بدون حضور شرکت‌کنندگان برپا می‌شود و مراسم از طریق لایوصفحه imam.hussain.lovers پخش خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز