خبرگزاری کار ایران

«بیگانه‌ای با من است» در راه پایان

asdasd
کد خبر : ۹۷۸۱۴۴

روزهای پایانی تصویربرداری فصل دو سریال «بیگانه‌ای با من است» به کارگردانی آرش معیریان و تهیه‌کنندگی بهروز مفید در کلانتری واقع در تهران ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، تاکنون ۹۰ درصد از تصویربرداری این سریال انجام شده و سکانس‌هایی که در منزل شخصیت شبنم قلی خانی بوده نیز به پایان رسیده است. 

گروه تولید از فردا در لوکیشنی در کلانتری تصویربرداری را آغاز می‌کنند و سکانس‌هایی را در این لوکیشن مقابل دوربین می‌برند. 

همچنین به تازگی بازی شهنام شهابی آغاز شده است و او آخرین بازیگری است که مقابل دوربین معیریان رفته است. 

این سریال در دو فصل تولید شده است. فصل اول به کارگردانی احمد امینی در ۳۵ قسمت و فصل دو به کارگردانی آرش معیریان در ۱۵ قسمت مقابل دوربین رفته است. 

از بازیگران فصل اول این سریال می‌توان به: شبنم قلی‌خانی، پژمان بازغی، پوراندخت مهیمن، مهران رجبی، میلاد میرزایی، پرویز پورحسینی، نگار عابدی، ایوب آقاخانی، سوگل‌طهماسبی، دنیا مدنی، شیوا ابراهیمی، نسرین بابایی، لیلی فرهادپور، فرهاد شهریزی، فریبا ترکاشوند، مهرداد ضیایی، امیریل ارجمند و مهدی فقیه، ونوس کانلی و… اشاره کرد. 

داستان این سریال به تهیه‌کنندگی بهروز مفید، کارگردانی احمد امینی و نویسندگی فروغ فروهیده در سال ۷۰-۶۹ می‌گذرد و درباره جابجایی یک زن خدمتکار با عروس یک خانواده است که یک درام خانوادگی را تشکیل می‌دهد. 

فصل ابتدایی مجموعه تلویزیونی «بیگانه‌ای با من است» در لوکیشن‌هایی نظیر خیابان جمهوری، بیمارستان عمل، خانه‌ای واقع در کرج، خانه‌ای حوالی میدان هروی، لوکیشن‌های داخلی و خارجی و شهرک سینمایی غزالی و بوشهر و شیراز مقابل دوربین رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز