خبرگزاری کار ایران

انتصاب اعضای هیئت انتخاب آثار جشنواره «راویان حماسه»

asdasd
کد خبر : ۹۷۸۰۹۵

اعضای هیئت انتخاب آثار جشنواره رادیویی «راویان حماسه» معرفی و منصوب شدند.

به گزارش ایلنا، با حکم امین رهبر (دبیر جشنواره رادیویی راویان حماسه)، اعضای هیئت انتخاب آثار این جشنواره معرفی شدند.

بر این اساس حمیدرضا افشار، فریبا متخصص و بهرام ابراهیمی به‌عنوان اعضای هیئت انتخاب آثار این جشنواره تعیین شدند.

حمیدرضا افشار دارای مدرک دکترای مطالعات اجرا و فیلم از دانشگاه رویال هالووی لندن است. وی استادیار دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر و پژوهشگر عرصه هنرهای نمایشی است که در چندین عنوان نمایش رادیویی به‌عنوان استاد راهنما فعالیت داشته‌است.

فریبا متخصص بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و رادیو است که در بیش از صد اثر به‌عنوان بازیگر در عرصه نمایش رادیویی فعالیت داشته و جوایز متعددی را در این عرصه از آن خود کرده‌است.

بهرام ابراهیمی نیز بازیگر رادیو، تئاتر، سینما و تلویزیون است. او دانش‌آموخته کارشناسی نمایش با گرایش بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای دراماتیک است و از سال 1374 به‌عنوان بازیگر و کارگردان در عرصه نمایش رادیویی فعالیت داشته و افتخارات بسیاری را کسب کرده‌است.

جشنواره رادیویی «راویان حماسه» به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح و اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به مناسبت چهلمین سالگرد حماسه دفاع مقدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز