خبرگزاری کار ایران

کرونا فروش مجازی صنایع‌دستی خراسان شمالی را افزایش داد

asdasd
کد خبر : ۹۷۷۷۴۵

معاون صنایع‌دستی خراسان شمالی گفت: شرایط به وجود آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا باعث شد هنرمندان و صنعتگران حوزه صنایع‌دستی، بیش‌ازپیش برای فروش تولیدات خود از طریق فضای مجازی تلاش کنند.

به گزارش ایلنا، محمدرضا قهرمانیان (معاون صنایع‌دستی خراسان شمالی) اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و لغو برگزاری نمایشگاه‌ها و بازارچه‌های صنایع‌دستی، هنرمندان این حوزه برای فروش تولیدات خود با مشکل مواجه شدند.

او تصریح کرد: رویکردی که در این شرایط فعالان این حوزه در پیش گرفتند، ورود به بازار فروش مجازی بود تا از این طریق بتوانند تولیدات و محصولات صنایع‌دستی خود را به دست مشتریان و علاقه‌مندان برسانند.

معاون صنایع‌دستی خراسان شمالی با اشاره به نقش بازاریابی اینترنتی و مجازی در توسعه صنایع‌دستی، افزود: امروز نقش فضای مجازی در بهبود و توسعه کسب‌وکار انکارناپذیر است و هنرمندان و صنعتگران نیز باید برای بازاریابی و فروش تولیدات خود از این ظرفیت بهره ببرند.

قهرمانیان برند سازی و تجاری‌سازی، هم‌زمان با تقویت آموزش‌ها را از مهم‌ترین دغدغه‌ها در بخش صنایع‌دستی برشمرد و عنوان کرد: برگزاری سلسله کارگاه‌های آموزشی برای هنرمندان صنایع‌دستی استان برنامه‌ریزی شده است.

او گفت: در حال حاضر تعدادی از صنعتگران حوزه سفال، چرم و... در خراسان شمالی که از طریق فضای مجازی تولیدات خود را به سایر استان‌ها از جمله اصفهان، تهران، آذربایجان شرقی و... ارسال می‌کنند، در این حوزه موفق عمل کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز