خبرگزاری کار ایران

بهبود سبک زندگی با مهار وسواس در «روز خوش» بررسی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۷۷۳۹۸

​برنامه «روز خوش» دوشنبه ۱۴ مهر ماه با موضوعات آسیب‌شناسی اجتماعی، بازخوانی نقشه تهران، قصه‌گویی، معرفی کتاب و آموزش آشپزی مهمان مخاطبان شبکه جام جم سیما است.

به گزارش ایلنا، سیدهادی معتمدی روانپزشک و آسیب‌شناس اجتماعی دوشنبه ۱۴ مهرماه در برنامه «روز خوش»، بهبود سبک زندگی با مهار وسواس را بررسی می‌کند. 

در بخشی دیگر، حامد ایرانشاهی پژوهشگر تاریخ و استاد دانشگاه نقشه تهران را بازخوانی می‌کند. 

همچنین، الهام دارابی قصه‌گوی بین‌المللی در رابطه با قصه و قصه گویی گفتگو می‌کند. 

آیتم «خوش مزه» این دوشنبه کیک پنیری را آموزش می‌دهد و در بخش «خوش و بش» سری به ویتامینه‌ها می‌زند. 

آیتم «خوش قلم» نیز کتاب «سلام خداحافظ» اثر حسین پناهی را به علاقه مندان کتاب و کتابخوانی معرفی می‌کند. 

برنامه «روز خوش» با نگاه به زندگی از منظر سبک زندگی ایرانی - اسلامی با اجرای محمدامین نبی اللهی و مریم ماهور تلاش می‌کند صبحگاه ایرانی - اسلامی را به نمایش بگذارد. علاوه بر این، در این برنامه اطلاعات، اخبار و رویدادهای امیدبخش به ویژه نمایش پیشرفت‌های غرورانگیز ایرانیان توسط مهدی آقابیگی به سمع و نظر مخاطبان می‎رسد. 

مجله صبحگاهی «روز خوش» از دوشنبه تا جمعه ساعت ۹ صبح به وقت تهران به تهیه‌کنندگی حسین علیاری از شبکه جهانی جام‌جم پخش می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز