خبرگزاری کار ایران

اکران آنلاین فیلم «تا ابد» از ۱۴ مهر

asdasd
کد خبر : ۹۷۶۸۹۹

فیلم سینمایی «تا ابد» به کارگردانی امید امین نگارشی و تهیه‌کنندگی محمد نجفی‌زاده از ۱۴مهر به صورت آنلاین اکران می‌شود.

به گزارش ایلنا، محمد نجفی زاده (تهیه‌کننده فیلم تا ابد) اعلام کرد که بعد از اکران موفق فیلم در سینماها، این فیلم از روز دوشنبه ۱۴ مهر ساعت ۲۰ به صورت آنلاین در پلتفرم‌های فیلیمو و نماوا اکران می‌شود. 

وی ادامه داد: هدف ما از اکران آنلاین، فراهم کردن فرصتی برای تماشای فیلم توسط مخاطبانی است که به هر دلیل نتوانستند فیلم را در سینما تماشا کنند. 

محسن کیایی، مهرداد صدیقیان، بهرنگ علوی، ترلان پروانه، هلیا راجی، حسن خان محمدپور و میلاد کی‌مرام بازیگران اصلی این فیلم هستند. 

پوستر جدید فیلم «تا ابد» برای اکران آنلاین توسط پیام اسکندری طراحی شده است. 

در خلاصه داستان فیلم آمده است: پول برای ما دو حالت دارد، یا ما را می‌بوسد یا می‌کشد. 

سایر عوامل فیلم سینمایی «تا ابد» عبارتند از: مجری طرح: سعید کیوانفر، نویسندگان فیلمنامه: امید امین نگارشی و امیرحسین دواتگر، مدیر فیلمبرداری: امید امین نگارشی، طراح صحنه و لباس: پیام اسکندری، طراح گریم: محسن دارسنج، مدیر صدابرداری: منصور شهبازی، صداگذار حسن مهدوی و رضاگدازگر، تدوین: مهرداد نصیری دهقان، جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیگ، جلوه‌های ویژه رایانه‌ای: ایمان کارجو، عکاس: محمد بدرلو، آهنگساز: آرش فلاحی و فرید کولیوند، مدیرتولید: فریبا سادات خلیلی، برنامه‌ریز و دستیار اول: کارگردان ایمان توکلی، سرمایه‌گذاران: سعید کیوانفر و محمد نجفی‌زاده، جانشین تهیه‌کننده: علی بیات.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز