خبرگزاری کار ایران

«خیلی دور نیست» با محور تجاوز به حریم شخصی کلید خورد

asdasd
کد خبر : ۹۷۶۸۰۲

فیلم سینمایی «خیلی دور نیست» به کارگردانی علی مربی با محوریت تعارض به حریم انسانی کلید خورد.

به گزارش ایلنا، فیلم سینمایی «خیلی دور نیست» به کارگردانی علی مربی، نویسندگی زهرا پیرهادی و تهیه‌کنندگی مهیار عبدالملکی در چهار اپیزود کلید خورد. 

تصویربرداری اپیزود اول و دوم پس از ۱۵ روز به تازگی به پایان رسیده و گروه سازنده هم اکنون برای ساخت اپیزودهای سوم و چهارم مشغول انتخاب بازیگر هستند و قرار است ظرف ۲ هفته آینده فیلمبرداری آن آغاز شود. 

«خیلی دور نیست» که اولین فیلم بلند علی مربی محسوب می‌شود، درباره تعرض به روابط انسانی و حریم شخصی است. 

علیرضا استادی، کریم امینی، شهاب مهربان، نیلوفر وهاب زادگان، مهیا اسمعیلی، مهدی خمسه بازیگران این فیلم سینمایی هستند. 

عوامل این پروژه سینمایی عبارتند از تهیه‌کننده: مهیار عبدالملکی، کارگردان: علی مربی، نویسنده: زهرا پیرهادی، مدیر فیلمبرداری: فرشاد خالقی، صدابردار اپیزود اول: آرش برومند، صدابردار اپیزود دوم: جعفر علیان، طراح چهره‌پردازی: امید گلزاده، طراح صحنه و لباس: نیکان خشکباری، مجری طرح و مدیر تولید: امیر صیدآبادی، جانشین تهیه‌کننده: محمدمهدی ناهیدی، مدیر تدارکات: محسن ولدخانی، تدوین: اسماعیل علیزاده، طراحی و ترکیب صدا: سیدمحمود موسوی نژاد، برنامه‌ریز: مهدی خمسه، دستیار اول کارگردان: محمد اسماعیلی، منشی صحنه: مهتاب شهرابی و لیلا مربی و عکاس: مهدی خدایاری.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز