خبرگزاری کار ایران

«خط مقدم» چهارمین کتاب انتخاب شده برای مسابقه «هشت بهشت»

asdasd
کد خبر : ۹۷۶۷۰۶

شورای مسابقه کتابخوانی هشت بهشت کتاب «خط مقدم» را با موضوع پدر موشکی ایران برای چهارمین آزمون از مجموعه مسابقات سراسری دانشجویی کتابخوانی «هشت بهشت» انتخاب کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، این آزمون در روز جمعه 25 مهر ماه به صورت آنلاین برای دانشجویان برگزار می‌شود علاقه‌مندان شرکت در این مسابقه مجازی می‌توانند به پایگاه اینترنتی www.BookRC.ir  مراجعه کنند.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: حسن آقا آمد کنار موشکی که آماده پرتاب بود. دست‌هایش را دور موشک حلقه کرد و صورتش را چسباند به سردی موشک.

- خدایا تو شاهدی که نمی‌خواهیم مردم عراق رو بکشیم. ما می‌خواهیم شقی‌ترین مردی که روی زمینِ تو می‌شناسیم رو از بین ببریم . خودت این موشک رو توی فرق سر صدام بزن .

«جلسه با محسن رضایی با حضور حسن آقا و حاجی زاده و سیدمجید و سیدمهدی و سیوندیان و چند نفر دیگر، فردای همان روز تشکیل شد. آقا محسن چند بار سئوال خود را تکرار کرد. - شما مطمئنین که خودتون می تونین موشکو پرتاب کنین؟ و هربار حسن آقا مطمئن تر از بار قبل پاسخ مثبت داد. - به نظر من که حتی اگه شما بتونین موشک ها رو شلیک کنین بازم امید زیادی نیست. چرا که لیبیایی ها با این روندی که دارن ادامه می دن بعیده که دیگه به ما موشک بدن. چند تا از قبلی ها مونده؟ - کمتر از 10 تا.

در ادامه این کتاب آمده است: آقا محسن باشوخی ادامه داد: ـ مقدم! این بچه‌هایی که دور خودت جمع کردی از بهترین بچه‌های جنگن. من الان فرمانده گردان نیاز دارم. فرمانده تیپ نیاز دارم. اینا رو ولشون کن بیان! حسن آقا خنده‌ای کرد. ـ این چه حرفیه آقا محسن؟ یعنی الان از یه فرمانده گردان کمتر دارن به جنگ خدمت می‌کنن؟ نه ما هرطور شده نمی‌ذاریم کار موشکی بخوابه...».

دانشجویان علاقه‌مند برای شرکت در این مسابقه می‌توانند پس از ثبت‌نام در سایت در روز 25 مهرماه در آزمون مجازی شرکت کنند.

در این دوره نیز چون دوره‌های پیشین به برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «خط مقدم» پس از اعلام اسامی در سایت www.BookRC.ir   جوایز ارزنده‌ای تعلق می‌گیرد.

مجموعه مسابقات دانشجویی کتابخوانی هشت بهشت را معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران با همکاری و مشارکت معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه تهران برگزار  می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز