خبرگزاری کار ایران

بازیگران پیشکسوت به «حس مشترک» می‌آیند/ از توسل جلیل فرجاد به حضرت عباس تا تجربه سفر جعفر دهقان به کربلا

asdasd
کد خبر : ۹۷۶۵۰۰

جلیل فرجاد، جعفر دهقان و عنایت بخشی به ترتیب در روزهای ۱۱ تا ۱۳ مهرماه مهمان برنامه «حس مشترک» خواهند بود.

به گزارش ایلنا، ویژه‌برنامه گفتگومحور «حس مشترک» به تهیه‌کنندگی پویان هدایتی در هر قسمت میزبان شخصیت‌های مطرح سینما، تلویزیون و ورزشکاران است و با آن‌ها درباره تجربه‌های معنوی و ارادتشان به امام حسین (ع) صحبت می‌کند. 

«حس مشترک» قرار است در سه روز آینده با حضور سه بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که سابقه بازی در سریال‌های مذهبی را نیز دارند، روی آنتن شبکه دو سیما برود. 

جلیل فرجاد روز جمعه ۱۱ مهر در برنامه «حس مشترک» از توسل خود به حضرت عباس (ع) در مواجهه با مشکلات و ایستادگی، شجاعت و استواری امام حسین (ع) می‌گوید. 

این برنامه در روز جمعه ساعت ۲۱:۴۵ دقیقه روی آنتن می‌رود. 

همچنین «حس مشترک» روز شنبه ۱۲ مهرماه میزبان جعفر دهقان بازیگری است که آثار مذهبی زیادی در کارنامه کاری او به چشم می‌خورد. 

تجربه سفر به کربلای معلی و از خود گذشتگی امام حسین (ع) از مواردی است که دهقان در این برنامه برای مخاطبان شرح می‌دهد. 

عنایت بخشی که مهمان روز یکشنبه ۱۳ مهرماه «حس مشترک» است از زنده بودن نام امام حسین (ع) پس از گذشت قرن‌ها می‌گوید. 

در کنار این مهمانان، کادر درمانی و افرادی که به نوعی زندگی‌شان به محرم گره خورده و گام‌های ارزشمندی برای رضای خدا و خدمت به خلق برداشته‌اند مقابل دوربین این برنامه قرار خواهند گرفت. 

پیش از این بازیگرانی از جمله امین زندگانی، فرهاد جم، رضا توکلی، سپیده خداوردی، محمدرضا طالقانی، کوروش سلیمانی، کاوه سماک باشی، سیاوش مفیدی، علی صالحی، امیر غفارمنش، شهره سلطانی، رضا رویگری، یوسف صیادی، رضا بنفشه خواه و مهران رجبی در این برنامه حضور داشته اند. 

«حس مشترک» به تهیه‌کنندگی پویان هدایتی کاری از گروه معارف شبکه دو با مشارکت سازمان اوقاف و امورخیریه است که در ایام محرم و صفر هر شب بعد از خبر ساعت ۲۲.۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود. 

همچنین بازپخش این برنامه روز بعد در ساعت‌های ۰۶:۴۰ و ۱۴:۰۰ از شبکه دو سیما خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز