خبرگزاری کار ایران

تشکیل کارگروه مشترک گردشگری دینی با همکاری معاونت گردشگری و حوزه‌های علمیه

asdasd
کد خبر : ۹۷۶۰۸۰

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و معاون بین‌الملل و ارتباطات حوزه‌های علمیه کشور درباره استفاده از ظرفیت‌های مشترک برای توسعه گردشگری دینی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش ایلنا، بعدازظهر امروز ولی تیموری با حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری معاون بین‌الملل و ارتباطات حوزه‌های علمیه کشور به منظور برقراری ارتباطات و تعامل دو سویه در حوزه گردشگری دینی و همچنین تببین نقشه راه گردشگری دینی دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست معاون گردشگری پس از تشریح و تبیین پروژه‌های کلان در دست اقدام و نیز توضیح درباره روند فعالیت‌ها، با تاکید بر لزوم توسعه محصول در گردشگری دینی و تدوین دقیق نقشه راه و سند گردشگری در این حوزه، از به کارگیری ظرفیت تحقیقات و پژوهش‌های حوزه‌های علمیه و امکان تبادل تجربیات و مشاوره‌های تخصصی و فنی استقبال کرد. 

همچنین طبق توافق طرفین تصمیم بر آن شد تا کارگروه مشترک گردشگری دینی با همکاری معاونت گردشگری کشور و حوزه‌های علمیه تشکیل شود.

در این دیدار که زاهد شفیعی، مدیرکل دفتر مطالعات و آموزش گردشگری نیز حضور داشت؛ در خصوص مسائل دیگر این حوزه مانند درسنامه گردشگری دینی، کتاب توانمندسازی راهنمایان در حوزه گردشگری دینی و دانشنامه سوالات دینی گردشگران خارجی نیز تبادل نظر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز