خبرگزاری کار ایران

انتصاب اعضای شورای نغمات دینی و آیینی شبکه قرآن و معارف سیما

asdasd
کد خبر : ۹۷۵۸۸۷

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما مهمترین رسالت شورای نغمات دینی و آیینی این شبکه را بازتعریف محتوا و ساختار نغمات در رسانه ملی عنوان کرد.

به گزارش ایلنا، نخستین جلسه شورای نغمات دینی و آیینی شبکه قرآن با حضور اساتید هادی آرزم، مهدی دغاغله، سید عدنان اشکوری، سید عباس انجام و محمد هادی صلح‌جو سرپرست گروه تلاوت و نغمات این شبکه برگزار شد. 

جواد شیخ اکبری در این جلسه با بیان اینکه این شورا با هدف بررسی و بازتعریف محتوا و ساختار نغمات تشکیل شده است، گفت: رسالت شورا تعیین خط مشی‌های حوزه نغمات دینی و آیینی در رسانه ملی است و تمامی آثاری که در زمینه نغمات، آواها، هم خوانی‌ها و هم سرایی ها، ابتهال‌ها و اناشید از رسانه ملی پخش می‌شود، باید مجوز شورای نغمات شبکه قرآن و معارف سیما را اخذ کرده باشد. 

شیخ اکبری همچنین وظیفه شورا را بازتعریف محتوا و ساختار نغمات با توجه به نیاز روز اعلام کرد و افزود: همفکری به منظور تولید فاخر نواها و نغمات دینی، شناساسی و معرفی گروه‌ها و افراد صاحب ایده و ایجاد جریانهای مناسب و بسترهای نهضت تولید نغمات دینی مبتنی بر آیات قران و سیره اهل بیت (علیهم السلام) از دیگر وظایف این شوراست. 

در این جلسه همچنین جواد شیخ اکبری مدیر شبکه قرآن و معارف سیما، احکام اعضای شورا را به آنان تقدیم کرد. در متن حکم آمده است: 

بازتعریف ساختار محتوای نغمات، همخوانی، ابتهال و اناشید با جذاّبیت سمعی و بصری متناسب با نیاز مخاطبان، سیاستگذاری به منظور فراخوان تولیدات فاخر رسانه‌ای در حوزه نواها و نغمات دینی، جریان‌سازی مؤثر در حوزه نغمات و بسترسازی لازم در راه اندازی نهضت تولید نماهنگ‌های دینی مبتنی بر آیات قرآن کریم، فرهنگ و سیره اهل بیت (علیهم السلام) از اهم انتظارات از این شورا خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز