خبرگزاری کار ایران

پخش «کانون امید» از شبکه امید

asdasd
کد خبر : ۹۷۵۷۸۸

برنامه تلویزیونی «کانون امید» هم‌زمان با هفته ملی کودک از شبکه امید سیما پخش می‌شود.

به گزارش ایلنا، هم‌زمان با هفته ملی کودک برنامه تلویزیونی با عنوان «کانون امید» هر روز به مدت ۴۰ دقیقه از شبکه امید برای کودکان و نوجوانان از روز ۱۲ تا ۱۷ مهر ۱۳۹۹ پخش خواهد شد. 

برنامه تلویزیونی «کانون امید»، برنامه‌ای گفت‌وگو محور با موضوع کودک و نوجوان است که علاوه بر نمایش روزانه، دوبار بازپخش می‌شود.

بر همین اساس، تئاتر و انیمیشن، فیلم و عکس، کتاب‌خانه‌های سیار، شعر و ادب عاشورایی، قصه و روایت عاشورایی، نقاشی و هنرهای تجسمی عاشورایی و... از جمله موضوع‌هایی است که برای این برنامه تلویزیونی در نظر گرفته شده است. 

پخش آیتم‌هایی با موضوع‌های مختلف از فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از دیگر بخش‌های برنامه «کانون امید» است. 

در این برنامه، همچنین با هنرمندان و نویسندگانی همچون مهین جواهریان، غلامرضا رمضانی، محسن هجری، علی داودی، علی خانجانی، اسماعیل عسگری، محسن وظیفه‌شناس و... گفت‌وگوهایی انجام شده است.

بر اساس این خبر، گفت‌وگو با کودکان و نوجوانان برگزیده در جشنواره‌ها و مهرواره‌های کانون دیگر بخش‌های برنامه «کانون امید» را تشکیل می‌دهد. 

یادآوری می‌شود این برنامه با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و شبکه امید در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون تهیه و تولید می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز