خبرگزاری کار ایران

اکران هر روز یک فیلم تئاتر در پایگاه مجازی کانون در هفته ملی کودک

asdasd
کد خبر : ۹۷۵۷۵۴

هم‌زمان با هفته ملی کودک، ۶ فیلم تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به صورت مجازی و رایگان، اکران خواهد شد.

به گزارش ایلنا، با توجه به شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامت تماشاگران و هنرمندان، امور سینمایی و تئاتر کانون به مناسبت هفته ملی کودک برنامه‌های‌ ویژه‌ای را در فضای مجازی برای کودکان و نوجوانان تدارک دیده است.

به گفته مدیرکل امور سینمایی و تئاتر کانون پرورش فکری، از روز ۱۲ تا ۱۷ مهر ۱۳۹۹ هر روز یک فیلم تئاتر ویژه کودکان و نوجوانان در سایت th.kpf.ir بارگذاری خواهد شد و مخاطبان می‌توانند تا پایان هفته ملی کودک این نمایش‌ها را به صورت رایگان تماشا کنند.

امیر مشهدی‌عباس افزود: «ماهی قرمز کوچولو» به کارگردانی هلن همتی، «حکایت مرد کوهستان» به کارگردانی افسانه زمانی، «اولی‌ها» به کارگردانی ماندانا جعفری، «گرگ‌نامه» به کارگردانی سیدیاسر هاشم‌زاده، «راز دژ کلات» به کارگردانی رکسانه عبقری و «افسانه‌های نو» به کارگردانی حسن دادشکر، عنوان شش نمایشی است که برای اکران در این مناسبت، در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: این تئاترها پیش‌تر نیز در سالن‌های مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روی صحنه رفته و با استقبال مخاطبان مواجه شده است.

مشهدی‌عباس در پایان از اکران آنلاین و زنده‌ی شش نقالی با اجرای نقالان مطرح خبر داد و گفت: از دیگر برنامه‌های امور سینمایی و تئاتر کانون اکران آنلاین مجموعه روایت‌های ایرانی است که در صفحه رسمی اینستاگرام کانون به نشانی kanoonparvaresh@ منتشر خواهد شد و مخاطبان کودک و نوجوان می‌توانند هر شب یکی از نقل‌های این مجموعه را در این صفحه تماشا کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز