خبرگزاری کار ایران

کتاب صوتی «زنانگی و جنگ به روایت عاشورایی» منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۹۷۴۲۲۵

مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از انتشار محتوای صوتی «زنانگی و جنگ به روایت عاشورایی» در تارنمای امور زنان و خانواده این وزارتخانه به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس با هدف پرداختن به نقش مؤثر زنان در ابدیت بخشیدن به مفهوم ایثار خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمدمهدی احمدی گفت: محتوای صوتی زنانگی و جنگ به روایت عاشورایی با هدف تبیین، ترویج و فرهنگ‌سازی درباره نقش مؤثر زنان در ابدیت بخشیدن به مفهوم ایثار و دفاع مقدس در تارنمای امور زنان و خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شده‌است.

وی در ادامه با بیان اینکه مأموریت حضرت زینب کبری(س) به عنوان بزرگ بانوی کربلا در ابدیت بخشیدن این واقعه در اذهان آزادگان جهان در طول تاریخ بسیار ارزشمند بوده؛ افزود: رسالت این بانوی گرامی این گونه رقم خورد که با شجاعت، فصاحت سخن، عفت و پاکدامنی به همراه زیور حلم، به عنوان پیام‌آور کربلا جلوه‌های پیدا و پنهان نهضت عاشورا را برای آیندگان زنده نگاه دارد. این جلوه‌های ایثار و از خودگذشتگی را بانوان گرامی ایران اسلامی نیز به تأسی از بزرگ بانوی کربلا در برهه ‌های مختلف تاریخ ازجمله دفاع مقدس و اکنون در جریان مبارزه با ویروس کرونا به اقتضای زمان همواره خلق کرده‌اند.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: در ایام بزرگداشت هفته دفاع مقدس، امور زنان و خانواده حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام به بارگذاری این سخنرانی با هدف تبیین جلوه‌ های ایثارگری زنان در ایام دفاع مقدس و بانوان پرستار که اکنون در عرصه نبرد با ویروس منحوس کرونا به عنوان مدافعان عرصه سلامت، در حال خدمت به بیماران هستند؛ را در بخش مباحث معرفت ‌افزایی حوزه زنان و خانواده‌‌ تارنما، کرده است.

محتوای صوتی «زنانگی و جنگ به روایت عاشورایی» از مجموعه سخنرانی‌‌های عاشورایی است که به همت پژوهشکده زن و خانواده حوزه‌های علمیه قم تهیه و سخنران آن راحله کاردوانی عضو هیئت علمی پژوهشکده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز