خبرگزاری کار ایران

فراخوان حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۹۷۴۱۹۴

حمایت از پایان‌نامه‌های کاربردی و مسأله‌محور یکی از مهم­ترین اقداماتی است که در سال‌های اخیر نه‌تنها موجب ‌به‌کارگیری و بهره‌برداری از ظرفیت‌های فکری بخش عظیمی از دستگاه تولید علم می‌شود، بلکه باعث نهادینه‌ساختن و تقویت پژوهش در حوزه‌های مختلف نیز خواهد شد.

​به گزارش ایلنا به نقل از پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، این پژوهشگاه درنظر دارد بخشی از موضوعات پژوهشی موردنیاز خود را در قالب حمایت از پایان‌نامه‌های دوره‌های دکتری و کارشناسی ارشد، عملیاتی و اجرا کند. بنابراین دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور می‎‌توانند پایان‌نامه‌های دفاع‌شده خود را که بیش از یکسال از زمان دفاع آنها نگذشته باشد، جهت بررسی، ارزیابی و حمایت مادی و معنوی و بر اساس اولویت‌های سال ۱۳۹۹، به پژوهشگاه ارسال کنند.

 برای دریافت اولویت‌های پژوهشی سال ۱۳۹۹ پژوهشگاه و همچنین شیوه‌نامه حمایت از پایان‌نامه، به سایت پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات به نشانی https://www.ricac.ac.ir مراجعه نمایید. 

براساس موضوعات و محورهای مشخص‌شده در اولویت‌ها، دانشجویان محترم با واحد امور پژوهشی پژوهشگاه با شماره تماس ۸۸۹۱۹۱۸۸ و نشانی الکترونیکی pazhoheshi@ricac.ac.ir برای ارائه پایان‌نامه خود جهت بررسی اولیه پایان‌نامه تماس داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز