خبرگزاری کار ایران

نشست "هوش مصنوعی و آینده دانشگاه" برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۹۷۳۲۸۷

نشست "هوش مصنوعی و آینده دانشگاه" به صورت مجازی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار ایلنا، بحران کرونا هر عیبی داشته باشد، امکان جور دیگری زندگی کردن را هم متذکر شد. بسیاری از اندیشمندان در فضای پدید آمده در اثر عالم‌گیری کرونا نه تنها از امکان بلکه از ضرورت پدید امدن فضایی تازه برای ساحات مختلف زندگی جمعی سخن گفتند. یکی از مهمترین عرصه‌ها حوزه عمومی که به شدت تحت تاثیر دگرگونی کرونایی دچار تحول و تاثر شده است، آموزش است. در همین راستا و پرسش از آموزش سنتی و گذر به آموزش دیجیتال، نشستی با عنوان "هوش مصنوعی و آینده دانشگاه" برگزار می‌شود.

در این نشست که به صورت مجازی از ساعت 16 روز دوشنبه هفتم مهر آغاز آغاز می‌شود، شاهین روحانی، استاد تمام دانشگاه صنعتی شریف و رئیس پژوهشکده میکروالکترونیک پیرامون هوش مصنوعی و آینده دانشگاه‌ها برای کارشناسان و مدیران آموزشی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور و علاقه‌مندان این حوزه سخنرانی می‌کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نشانی b۲n.ir/iscs در این نشست شرکت کنند.

گفتنی است، این نشست‌ها از صفحه اینستاگرام مؤسسه به نشانی www.instagram.com/iscs.ac.ir و هم چنین سایت مؤسسه به نشانی www.iscs.ac.ir به صورت زنده پخش خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز