خبرگزاری کار ایران

داود امیریان را بیشتر بشناسید/ روایت امیرحسین مدرس از یک کتاب

asdasd
کد خبر : ۹۷۲۸۸۹

آثار داود امیریان نویسنده آثار طنز در حوزه دفاع مقدس در برنامه «طنز دفاع مقدس» و کتاب «روضه الانوار عباسی» با اجرای امیرحسین مدرس در برنامه «قند پارسی» بررسی می‌شوند.

به گزارش ایلنا، ویژه «طنز دفاع مقدس» روز شنبه پنجم مهر با مروری بر آثار طنز داوود امیریان مخاطبان را همراهی می‌کند.

این برنامه علاوه بر معرفی آثار این طنزنویس، بخش‌هایی از داستان‌های او که به ماجراهای جبهه و خاطرات طنز رزمندگان اختصاص دارد، به صورت نمایش اجرا می‌شود.

معرفی سریال «روژان» محصول سال ۱۳۸۲ که یک مجموعه تلویزیونی در ژانر دفاع مقدس است و گفتگو با ماشاالله شاهمرادی‌زاده کارگردان و نویسنده آن، بخش دیگری از برنامه «طنز در دفاع مقدس» را تشکیل می‌دهد.

ویژه برنامه «طنز دفاع مقدس» به تهیه کنندگی مژده آقامحمدی و با اجرای مهدی فرج اللهی ساعت ۱۰:۳۰ روی موج اف ام ردیف ۱۰۵,۵ مگاهرتز از رادیو صبا پخش می‌شود.

مهدیه پهلوانی گزارشگر و امین ضیایی بازیگر این برنامه هستند.

همچنین در برنامه «قند پارسی» مطالبی از کتاب «روضة الانوار عباسی» با اجرای امیرحسین مدرس روایت می‌شود.

روضة الانوار عباسی کتابی است در مورد اخلاق و شیوه کشورداری که توسط محمد باقر سبزواری، معروف به محقق سبزواری (۹۸۷–۱۰۵۸ ش) (۱۰۱۷–۱۰۹۰ ه‌. ق) به درخواست شاه عباس دوم در سال ۱۰۴۲ ش (۱۰۷۳ ه. ق) در یک مقدمه و دو بخش به زبان فارسی نگاشته شده‌است.

برنامه «قند پارسی» هر روز ساعت ۶:۱۰ با تهیه کنندگی ملیحه مرادی جعفری به مدت ۲۰ دقیقه روی موج اف ام ردیف ۱۰۵,۵ مگاهرتز از رادیو صبا پخش می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز