خبرگزاری کار ایران

آمار تفکیکی پروانه اجرای نمایش در نیمه اول سال منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۹۷۲۲۷۵

آمار تفکیکی پروانه‌‌های صادرشده برای اجرای نمایش در سطح شهر تهران در شش ماهه اول سال ۱۳۹۹ از سوی شورای ارزشیابی و نظارت اداره‌کل هنرهای نمایشی منتشر شد.

به گزارش ایلنا، آمار پروانه‌‌های صادرشده از سوی شورای ارزشیابی و نظارت این اداره‌کل در شش ماهه اول سال ۱۳۹۹ برای اجرای نمایش در سطح شهر تهران تحت ۷ عنوان «تماشاخانه‌های خصوصی»، «تماشاخانه‌های دولتی»، «نمایش‌های کمدی شبانه»، «نمایش‌های مخصوص بانوان»، «نمایش‌هایی برای کودکان و نوجوانان»، «نمایشنامه‌خوانی» و «جُنگ و استندآپ کمدی» منتشر شد.  

جمع کل پروانه‌‌های صادرشده در شش ماهه اول سال جاری از سوی شورای ارزشیابی و نظارت اداره‌کل هنرهای نمایشی ۲۱۶ عنوان است که به تفکیک عبارت است از: ۷۰ پروانه برای اجرای نمایش در «تماشاخانه‌های خصوصی»، ۱۸ پروانه برای اجرا در «تماشاخانه‌های دولتی»، ۵۰ پروانه برای اجرای «نمایش‌های کمدی شبانه»، ۶ پروانه اجرا برای «نمایش‌های مخصوص بانوان»، ۱۸ پروانه برای «نمایش‌های کودکان و نوجوانان»، ۴۵ پروانه برای «نمایشنامه‌خوانی» و ۹ پروانه برای اجرای «جُنگ و استندآپ کمدی».

تفکیک موضوعی ۲۱۶ پروانه صادرشده از سوی شورای ارزشیابی و نظارت اداره‌کل هنرهای نمایشی چنین است: نمایش‌هایی با موضوع طنز ۵۰ عنوان، نمایش‌های اجتماعی و ملودرام ۱۳۸ عنوان، آثاری با مضمون دفاع مقدس ۸ عنوان و آثار آموزشی و سرگرم‌کننده ۲۰ عنوان.

همچنین در طول نیمه اول سال ۱۳۹۹ و متاثر از شرایط شیوع ویروس کرونا، ۴۳ جشنواره برای برگزاری در فضای مجازی از شورای ارزشیابی و نظارت اداره‌کل هنرهای نمایشی پروانه گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز