خبرگزاری کار ایران

مدیرکل موزه‌ها و اموال منقول فرهنگی تاریخی خبر داد:

ساعت کاری موزه‌ها تغییر نکرده است/ ۶ مهرماه موزه‌ها را رایگان ببینید

asdasd
کد خبر : ۹۷۱۹۰۳

مدیرکل موزه‌ها و اموال منقول فرهنگی تاریخی از عدم تغییر ساعت فعالیت موزه‌های کشور در نیمه دوم سال خبر داد و گفت: به مناسبت روز جهانی گردشگری در ششم مهرماه، مردم می‌توانند رایگان از موزه‌ها دیدن کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا کارگر (مدیرکل موزه‌ها و اموال منقول فرهنگی تاریخی) با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی گردشگری از رایگان شدن بازدید از موزه‌ها و اماکن فرهنگی تاریخی تحت پوشش وزارتخانه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خبر داد و گفت: با توجه به موافقت وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به مناسبت گرامیداشت روز جهانی گردشگری، بازدید از موزه‌ها و اماکن فرهنگی تاریخی تحت پوشش وزارتخانه روز ششم مهر ۹۹ رایگان اعلام می‌شود.

او افزود: مردم در این روز می‌توانند از تمام موزه‌ها، کاخ‌موزه‌ها و تمام اماکن تحت پوشش سازمان میراث‌فرهنگی در سراسر کشور رایگان بازدید کنند.

کارگر همچنین از عدم تغییر ساعت فعالیت موزه‌ها خبر داد و گفت: تاکنون ابلاغیه‌ای مبنی بر تغییر ساعت فعالیت موزه‌های کشور در نیمه دوم سال اعلام نشده است. ضمن آنکه درحال حاضر نیز ساعت فعالیت موزه‌ها اندک است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز