خبرگزاری کار ایران

رالی تور خودروهای مسافرتی برای روز جهانی گردشگری

asdasd
کد خبر : ۹۷۱۷۰۶

رالی تور خودروهای مسافرتی با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، رالی تور خودروهای مسافرتی با حمایت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی روز جمعه ۴ مهر ماه ۱۳۹۹ در مسیر مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران – سمنان برگزار خواهد شد.

در رالی یاد شده شرکت‌کنندگان مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران را ترک کرده و پس از عبور از شریف آباد، پاکدشت، ایوانکی، سرخه و گرمسار به شهرستان سمنان می‌رسند.

در این مسیر از جاذبه‌هایی همچون کاروانسرای تاریخی لاسجرد سرخه، کاروانسرای ده نمک و کاروانسرای شاه‌عباسی سمنان بازدید خواهند کرد.

گرامیداشت روز و هفته گردشگری، اعلام همگانی آغاز فعالیت رسمی کلوپ کمپینگ و کاروانینگ کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، نمایش این وسیله‌های نقلیه مسافرتی به عنوان عنصری موثر در رونق گردشگری به‌ویژه گردشگری روستایی، بوم‌گردی و طبیعت‌گردی در دوران کرونا و تشویق گردشگران و مردم به آغاز سفرهای مسئولانه و محدود، از مهمترین اهداف برگزاری این رالی تور است.

در برگزاری رالی یاد شده، تمامی قوانین و پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در راستای کمک به جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، رعایت خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز