خبرگزاری کار ایران

جلد اول مجموعه مقالات همایش دین، فرهنگ و فناوری منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۹۷۱۶۰۴

جلد اول مجموعه مقالات اولین همایش بین‌المللی «دین، فرهنگ و فناوری» به همت دانشگاه باقرالعلوم(ع) منتشر شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، جلد اول مجموعه مقالات دو جلدی اولین همایش بین‌المللی «دین، فرهنگ و فناوری» به همت اداره پژوهش و اداره نشر دانشگاه باقرالعلوم(ع) منتشر شد.

در مجموعه مقالات این همایش، 32 مقاله علمی و سخنرانی از استادان دانشگاه، فرهیختگان و فعالان عرصه دین، فرهنگ و فناوری منتشر شد.

مقالات پذیرفته شده در همایش دارای کد اختصاصی (11701 – 95170) از پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) می‌باشد.

پس از ارزیابی 124 مقاله ارسال شده به دبیرخانه اولین همایش «دین، فرهنگ و فناوری»، 32 مقاله و سخنرانی واجد شرایط لازم و علمی برای چاپ شناخته شد که در دو جلد چاپ و منتشر شد و در سامانه کتابخوان همراه پژوهان قابل دسترسی است.

ازجمله مطالب منتشر شده در جلد اول این مجموعه مقالات می توان به مقاله «تحلیل محتوای کیفی احساس امنیت کاربران در شبکه‌های اجتماعی مجازی (موردمطالعه: مراجعات مجازی کاربران به سامانه پلیس فتا)، مقاله «عوامل و راهکارهای بسیج اینترنتی در شبکه‌های اجتماعی مجازی»، مقاله «بررسی اثر دین و فرهنگ بر فناوری‌های مالی و تورم به‌عنوان متغیر میانجی (مورد مطالعه: شهر تهران)»، مقاله «فلسفه فناوری و اصول ارزشی»، مقاله «پیوست فرهنگی علم و فناوری: دلالتی بر ضرورت، ابعاد و مسائل»، مقاله «فرهنگ، علم و فناوری»،  مقاله «فرهنگ و فناوری»، مقاله «بررسی دیدگاه سوزان جرج درباره هم‌افزایی دین و فنّاوری با عناصر مشترک از رهگذر تطبیق با اسلام» اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز