خبرگزاری کار ایران

«افق سینما» ویژه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت روی آنتن می‌رود

asdasd
کد خبر : ۹۷۱۴۳۶

برنامه «افق سینما» ویژه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت روی آنتن شبکه افق می‌رود.

به گزارش ایلنا، همزمان با برگزاری شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت برنامه «افق سینما» ویژه این رویداد سینمایی روی آنتن شبکه افق می‌رود.

این برنامه که کاری مشترک از شبکه افق و انجمن سینمای انقلاب و دفاع‌مقدس است، از دوشنبه؛ ۳۱ شهریورماه، همزمان با چهلمین سالگرد هفته گرامیداشت دفاع‌مقدس، به مدت ۱۲ شب متوالی روی آنتن خواهد رفت.

«افق سینما» که با هدف معرفی و بررسی چالش های موجود در سینمای انقلاب اسلامی، دفاع‌مقدس و مقاومت به‌صورت ترکیبی تولید می‌شود، در برگیرنده گفت‌وگوهای کارشناسی و تحلیلی پیرامون موضوعات مختلف و نیز بخش‌های تصویری متنوع است.

بینندگان شبکه افق، در این برنامه شاهد گزارش‌های ویژه‌ای از شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت خواهند بود.

اجرای این برنامه بر عهده سعید الهی؛ کارشناس سینما و رسانه است و تهیه‌کنندگی آن را علی اکبرکرد بر عهده دارد.

شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در دو زمان ۳۱ شهریور تا ۶ مهرماه همزمان با هفته دفاع مقدس در بخش‌های «مدافعان سلامت»، «جشنواره جشنواره‌ها» و انتخاب استانیِ بخش «فیلمسازان بسیجی» و «نشان رسول» و یکم تا هفتم آذرماه همزمان با هفته بسیج در بخش‌های «سینمای ایران و جهان»، «سیدالشهدای مقاومت»، «روایت قلم»، «نقد و پژوهش تحلیل» و انتخاب برگزیدگان ملی «فیلمسازان بسیجی» به دبیری مهدی عظیمی‌میرآبادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز