خبرگزاری کار ایران

نماینده وزیر فرهنگ لبنان در دیدار با معاون امور هنری خواستار شد:

همکاری‌های بیشتر هنری ایران و لبنان

asdasd
کد خبر : ۹۷۱۳۱۵

مشاور و نماینده وزیر فرهنگ لبنان و رهبر ارکستر ملی لبنان با معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد با سیدمجتبی حسینی؛ معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش ایلنا، حسین عجمی؛ مشاور و نماینده وزیر فرهنگ لبنان و آندره الحاج؛ رهبر ارکستر ملی لبنان با سیدمجتبی حسینی؛‌ معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

حسین عجمی در این دیدار با اشاره به تفاهم‌نامه همکاری فرهنگی بین دو کشور گفت: کشور لبنان، آمادگی و تمایل دارد که با جمهوری اسلامی ایران فعالیت و همکاری مشترک هنری در حوزه‌های مختلف موسیقی و هنرهای تجسمی داشته باشد.

سیدمجتبی حسینی؛‌ معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز گفت: هنر، زبان بی‌نیاز از ترجمه و بهترین خط ارتباطی بین ملت‌هاست و قوی‌ترین پیوندها، پیوندهای فرهنگی هنری است. بین ایران و لبنان پیوندهای هنری از گذشته برقرار بوده و با تعامل بیشتر فعالیت‌ها و برنامه‌های مشترک هنری تقویت شود.

آندره الحاج؛ رهبر ارکستر ملی لبنان نیز در این دیدار گفت: اجرای ارکستر ملی ایران بسیار حرفه‌ای است و کشور ایران هنرمندان و موزیسین‌هایی در سطح حرفه‌ای بالا دارد. کشور لبنان و ارکستر ملی این کشور آمادگی و تمایل دارد که تعامل و ارتباط دوسویه‌ای در حوزه موسیقی بین ایران و لبنان برقرار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز