خبرگزاری کار ایران

حضور هنرمندان ایرانی در نمایشگاه صلح استانبول

asdasd
کد خبر : ۹۷۱۳۰۸

سومین نمایشگاه بین‌المللی «رنگ صلح» به مناسبت روز جهانی صلح به همت گالری استاد احدی و همراهی گالری لونا و دبیری بهناز پورنگ در شهر استانبول ترکیه برپا شده است.

به گزارش ایلنا، بهناز پورنگ (دبیرسومین نمایشگاه بین المللی رنگ صلح) درباره محدودیت های برگزاری این نمایشگاه گفت: ما برای برگزاری نمایشگاه بین‌المللی رنگ صلح باتوجه به شرایط کنونی جهان در پی شیوع کووید ۱۹ با مشکلات فروانی روبرو شدیم اما خوشبختانه بسیار مورد استقبال و توجه هنرمندان ایرانی و سایر کشورها قرار گرفت.

 در سومین نمایشگاه بین‌المللی «رنگ صلح» ۷۰ اثر از ۲۲ هنرمند خارجی و ۲۲ هنرمند ایرانی با موضوع (هنر، صلح و زن) به نمایش درآمده است.

سومین  نمایشگاه بین‌المللی «رنگ صلح» بسیار مورد توجه هنرمندان مرد نیز واقع شد و بهناز پورنگ یک بخش جانبی را برای حضور آثار مردان درنظر گرفت که در این بخش اثری از امیر احدی به نمایش درآمد.

 در سومین نمایشگاه بین‌المللی «رنگ صلح» آثاری از سارا آصف، لیلا امینی، سهراب احمدی، الناز بورنگ، سمیرا بیرالوند، فاطمه بدری، لیلا بخشایش، نجمه حصاری، کیانا حسن‌زاده، شراره‌ سالاری، مونا خسروشاهی، مریم راغ، سمانه صلح جو، پریسا طاهری، ثمینه عامل سیاح، پوران غفاری، متین فکری فلاح، زهرا مقصدی، ثمر محمودی، افسانه نیکدل، امیر احدی و بهناز پورنگ از ایران به نمایش درآمده است.

 بهناز پورنگ درباره استقبال از نمایشگاه  رنگ صلح  از سوی هنرمندان خارجی گفت: هنرمندان خارجی شرکت‌کننده نیز با حساسیت به موضوع صلح در کنار هنرمندان ایرانی آثار خود را با مفهوم صلح و دوستی، زن و هنر در این نمایشگاه ارائه دادند و یکی از دلایل استقبال و مشارکت و همراهی آنها در این نمایشگاه اجرا و تدوین و برنامه‌ریزی  این نمایشگاه توسط یک بانوی هنرمند ایرانی بود.

به هنرمندان شرکت‌کننده در نمایشگاه بین‌المللی رنگ صلح سرتیفیکیت رسمی از طرف گالری استاد احدی و گالری لونا اهدا می‌شود؛ این نمایشگاه از ۱۹ تا ۲۵ سپتامبر در استانبول ترکیه برپاست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز