خبرگزاری کار ایران

کتابی درباره تجزیه و تحلیل المان محدود و تجربی کشش عمیق

asdasd
کد خبر : ۹۷۱۱۲۵

کتاب «تجزیه و تحلیل المان محدود و تجربی کشش عمیق» توسط نشر دهکده هوسم منتشر و روانه بازار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا نشر دهکده هوسم اوایل سال جاری کتاب «تجزیه و تحلیل المان محدود و تجربی کشش عمیق» نوشته محمد نصراله‌زاده را در ۱۷۶ صفحه با قیمت ۵۰هزار تومان روانه بازار کرده است.

در پشت ‌جلد کتاب آمده است: شکل‌دهی ورق‌های فلزی یکی از مهم‌ترین روش‌های تولید بوده که امروزه در صنایع مختلف ازجمله تولید قطعات صنعتی، لوازم اداری و خانگی، بدنه اتومبیل، قطعات هواپیما و ... کاربرد بسیاری پیدا کرده است.

بسیاری از لوارم و محصولات فلزی که در زندگی روزمره از آن‌ها استفاده می‌کنیم به‌وسیله فرایند شکل‌دهی ورق تولید شده‌اند...

کتاب «تجزیه و تحلیل المان محدود و تجربی کشش عمیق» تالیف محمد نصراله‌زاده و نتیجه دو سال تلاش و تحقیقات علمی و پژوهشی وی در مقطع کارشناسی ارشد مکانیک در دانشگاه صنعتی امیرکبیر تهران است. او در حال حاضر دانشجوی دکترای مکانیک در داشگاه صنعتی نوشیروانی بابل بوده و به کار تدریس در موسسات و مراکز آموزشی مرتبط با رشته مکانیک مشغول است.

 این کتاب در هفت فصل تنظیم شده و با ترسیم تصویر و جداول مختلف سعی در تفهیم مطالب عنوان شده دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز