خبرگزاری کار ایران

مسجدجامعی تاکید کرد:

لزوم احیا تکیه‌های قدیمی و ایجاد "خانه تهران"

asdasd
کد خبر : ۹۷۰۶۸۵

عضو کمیسیون فرهنگی واجتماعی شورای شهر تهران نسبت به احیای تکیه‌های قدیمی شهر تهران تذکر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد مسجد جامعی در جریان دویست و سی و هفتمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری با اشاره به ویژه برنامه‌های مدیریت شهری به مناسبت هفته تهران گفت: قرار بود خانه اتحادیه به عنوان خانه تهران در نظر گرفته شود که این خانه مرکزیتی داشته باشد تا کسانی که نسبت به مسائل تهران دغدغه دارند، از آن بهره ببرند و حتی به پیشنهاد شهردار تهران قرار بود در این خانه مسائل گذشته، حال و آینده تهران نیز مورد توجه قرار گیرد و شرایط بررسی شود.

او گفت: امسال سال آخر شورای پنجم است و بهتر است، حتما در برنامه‌های هفته تهران گنجانده شود و یک خانه برای تهران باشد تا بتوانند مسائل شهری را در آن مطرح کنند.

مسجدجامعی با اشاره به تقارن هفته تهران با ایام اربعین گفت: در تهران قدیم یک تکیه به نام "تکیه دولت" وجود داشت که بسیاری از هنرهای امروزی ریشه در این تکیه دارد.

او تصریح کرد: این تکیه نماد شهری بود و هرکسی وارد این شهر شده بود از آن ذکری داشته است، بنایراین باید دوباره احیا شود.

مسجدجامعی در پایان تاکید کرد: باید هر چه سریعتر مقدمات ایجاد خانه اتحادیه به خانه تهران انجام شود تا این خانه به پاتوقی برای اهالی تهران دوست تبدیل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز