خبرگزاری کار ایران

موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس پاتوق فعالان فضای مجازی ایثار و شهادت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۷۰۲۷۱

نشست هم‌اندیشی فعالان برتر فضای مجازی در حوزه ایثار و شهادت با مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، برگزار شد.

به گزارش ایلنا، نشست هم اندیشی فعالان برتر فضای مجازی در حوزه ایثار و شهادت با مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، برگزار شد.

علی اصغر جعفری (مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس)، در این نشست هم اندیشی بر نقش ممتاز رسانه‌ها در انتقال ارزش‌های دینی و انقلابی، تاکید کرد و افزود: امروزه ظرفیت‌های جدید رسانه‌ای با ظهور شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی به وجود آمده است که باید از این امکان برای انعکاس و تجلی ارزش‌های دینی و انقلابی بهره برد.

وی با اشاره به فرا رسیدن چهلمین سالگرد گرامیداشت دفاع مقدس، گفت: با توجه به این موضوع امسال ظرفیت بیشتری برای بیان و روایت رشادت ها، دلاورمردی ها، سبک زندگی مومنانه شهدا و رزمندگان و دست آوردهای هشت سال دفاع مقدس داریم که این مهم همت والای همه مسئولان و دغدغه مندان عرصه ایثار و شهادت به ویژه در حوزه فضای مجازی می‌طلبد.

مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، تصریح کرد: البته همانطور که امسال برنامه‌های خود را به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، محدود به هفته دفاع مقدس نکرده‌ایم و این برنامه‌ها در طول سال تداوم دارد، از فعالان برتر فضای مجازی در حوزه ایثار و شهادت نیز انتظار داریم، فعالیت‌های رسانه‌ای خود را بانگاهی میان مدت و بلندمدت دنبال کنند و ما نیز به عنوان موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آمادگی داریم از این فعالیت‌ها پشتیبانی کنیم و ظرفیت‌های خود را در اختیار بگذاریم.

در پایان این نشست، پیشنهاد باشگاه فعالان رسانه‎‌ای عرصه ایثار و شهادت و دفاع مقدس از سوی شرکت کنندگان مطرح که با استقبال مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، مواجه شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز