خبرگزاری کار ایران

مراسم چهلم ماه‌چهره خلیلی در نیاوران برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۹۷۰۲۰۶

مراسم چهلم ماه‌چهره خلیلی در فرهنگسرای نیاوران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کنار جمعی از هنرمندان و دوستانش برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در مراسم چهلم ماه‌چهره خلیلی؛ مهری شیرازی، فلورا سام، شقایق فراهانی، امیرعلی دانایی، نوید دری (پسر مرحوم ضیاء‌الدین دری) و سوسن پرور حضور داشتند.

سوسن پرور با اشاره به اینکه هنوز رفتن این هنرمند عزیز را باور نکرده، گفت: زندگی‌هایمان به اندازه کافی خالی از عشق و محبت شده است. این عمر باقی مانده را مهربانتر کنار هم باشیم و دستان یکدیگر را محکم‌تر از قبل بگیریم و یاد عزیز از دست رفته را گرامی داریم.

امیرعلی دانایی با این نکته که انتظار داشتم چهره‌های شناخته شده‌تر بیشتری را در این مراسم ببینم، یادآوری کرد که اولین تجربه جدی بازیگری‌اش در کلاه پهلوی روبروی ماه‌چهره خلیلی بوده است.

دانایی از صفات برجسته این بازیگر گفت و توانایی او در بازیگری و اینکه او به جایگاه واقعیش در دنیای بازیگری نرسید: او هنرمندی بی‌حاشیه، شوخ، خندان و با معرفتی بود که نتوانست حقش را از این سینما بگیرد.

نوید دری نیز از حضور پررنگ ماهچهره خلیلی در روند کلاه پهلوی گفت و اینکه در سرمای پاریس وقتی تاریخ ویزایش به اتمام می‌رسد، به ایران بازمی‌گردد. وی ادامه داد: ماه‌چهره خلیلی با اینکه کارش به پایان رسیده بوده و می‌توانست به لندن برگردد، در پاریس می‌ماند و جای خالی نوید دری را پرمی‌کند و دستیاری می‌کند.

مهدیه محمدخانی نیز با اشاره به آشنایی‌اش با ماه‌چهره خلیلی گفت: افزود: همیشه مردم به دلیل شباهت چهره‌‌مان ما را با هم اشتباه می‌گرفتند. ای کاش بیشتر برایت خوانده بودم.

ماه‌چهره خلیلی در تاریخ هفدهم مرداد بعد از ده ماه جنگیدن با سرطان از دنیا رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز