خبرگزاری کار ایران

«قاموس» در ژانر وحشت جلوی دوربین رفت

asdasd
کد خبر : ۹۶۹۷۹۷

فیلم سینمایی «قاموس» به کارگردانی علی براتی در استان‌های فارس و یزد جلوی دوربین رفت.

به گزارش ایلنا، فیلم سینمایی «قاموس» به نویسندگی و کارگردانی علی براتی و تهیه‌کنندگی محمد فضیله چند روزی است که در استان‌های فارس و یزد جلوی دوربین رفته است. 

«قاموس» دومین فیلم بلند علی براتی بعد از «ماهی و برکه» در مقام کارگردان است.

تاکنون درسا بختیار به عنوان نقش اول، ریحانه رضی، یدالله شادمانی، فرشته آلوسی، نسا یوسفی و آرش برومند به عنوان بازیگران جلوی دوربین رفته‌اند و در ادامه بازیگران دیگری نیز به پروژه اضافه خواهند شد. 

به گفته علی براتی کارگردان «قاموس»، ژانر این فیلم وحشت و آخرالزمانی است. 

وی درباره اولین نمایش این فیلم عنوان کرد: در صورت برگزار شدن جشنواره فیلم فجر و فراهم شدن شرایط لازم، اولین نمایش «قاموس» در این رویداد فرهنگی و هنری خواهد بود.

کارگردان «قاموس» در پایان درباره دیگر لوکیشن های این فیلم گفت: از فضایی بکر و متفاوت برای لوکیشن‌های «قاموس» در ابرکوه استان یزد، سورمق آباده و اقلید استان فارس بهره خواهیم برد.

عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از نویسنده و کارگردان: علی براتی، تهیه‌کننده: محمد فضیله، مجری طرح: نفیسه خیراندیش، مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سکوت، صدابردار: آرش برومند، طراح گریم: مسعود طرقبی، مدیر تولید: سعید شرفی کیا، جلوه‌های ویژه: هادی اسلامی، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار کارگردان: سید بهمن حسینی، منشی صحنه: مونا خوش روش، مدیر تدارکات: علیرضا حیدر پناه، عکاس: محمد کاظم نخعی راد و فیلمبردار پشت صحنه: علی فروتن.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز