خبرگزاری کار ایران

افتتاح باغ‌موزه آبادان در هفته دفاع مقدس

asdasd
کد خبر : ۹۶۷۵۰۴

استاندار خوزستان با اشاره به افتتاح باغ‌موزه آبادان در تاریخ دوم مهرماه سال جاری، گفت: آبادان و خرمشهر، موزه طبیعی دفاع مقدس و از افتخارات هشت سال دفاع مقدس هستند.

به‌گزارش ایلنا، غلامرضا شریعتی (استاندار خوزستان) شب گذشته ۲۲ شهریورماه ۹۹ در نشست هماهنگی افتتاح باغ‌موزه و بزرگداشت هفته دفاع مقدس در آبادان، اظهار کرد: در هفته دفاع مقدس بنا است باغ‌موزه چند استان از جمله خوزستان در آبادان از طریق ویدئوکنفرانس به‌بهره‌برداری برسد.

او ادامه داد: یک سری نواقص جزئی وجود داشت که باید هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دادیم، در جلسه‌ای نیز فعالیت‌ها هماهنگ و مقرر شد که یک سری از اقدامات توسط استانداری، منطقه آزاد اروند، پالایشگاه و شهرداری آبادان انجام شود و باغ‌موزه برای افتتاح در تاریخ دوم مهرماه آماده شود.

استاندار بیان کرد: بازدید از این باغ‌موزه برای عموم مردم و همچنین مهمانان ملی و کشورهای همسایه خواهد بود.

او گفت: این باغ‌موزه به عنوان نماد و یادگار برای استفاده نسل فعلی و آینده و آشنایی آن‌ها با فداکاری‌ها، جانفشانی‌ها، ایثارگری‌ها و کارهای بزرگ نسل قبل برای کیان اسلام، انقلاب و ایران است تا چنین الگویی برای این نسل و نسل‌های آینده به منظور دفاع از مرزهای ایران‌زمین باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز