خبرگزاری کار ایران

مافیابازی ۳۹ بازیگر در یک رئالیتی‌شو جدید

asdasd
کد خبر : ۹۶۷۳۲۲

«شب‌های مافیا» رئالیتی‌شو جدید سعید ابوطالب با حضور ۱۳ بازیگر زن و ۲۶ بازیگر مرد به زودی کلید می‌خورد.

به گزارش ایلنا، ابوطالب در این زمینه توضیح داد: در این رئالیتی شو در هر فصل یکی از بازیگران سینما و تلویزیون، ۱۲ نفر از دوستانش را به یک لوکیشن دلخواه مثل کتابخانه، رستوران، کلبه یا هرجایی که دوست دارد برای بازی مافیا دعوت می‌کند.

وی افزود: این ۱۲ بازیگر به اتفاق شخص دعوت کننده که در بازی به او خدا یا لیدر می‌گویند بازی مافیا را کاملا رئال و بدون دخالت گروه کارگردانی انجام می‌دهند.

کارگردان «شب‌های مافیا» با بیان اینکه این بازی گروهی اصالتا روسی است، یادآور شد: این بازی یک نسخه ایرانی هم دارد که اکنون اغلب در خانواده‌ها و گروه‌های دوستی این نسخه بازی می‌شود و ما هم همین نوع بازی را در یک گروه بازیگران انجام می‌دهیم.

ابوطالب تاکید کرد: بازی مافیا قطع نظر از جذابیت‌هایش و سالم بودن به عنوان یک بازی خانوادگی، به جوان‌ها قدرت استدلال و شجاعت بیان همراه با تقویت هوش هیجانی می‌دهد. به جوان می‌آموزد که در تشخیص دوست و دشمن به گفته‌های او توجه نکند و به رفتارهای پیچیده دشمن یا رقیب توجه کند.

وی درباره جزئیات بیشتر مسابقه گفت: ابتدا بازی را با ۱۳ بازیگر خانم خواهیم داشت و سپس ۲ گروه ۱۳ نفره شامل مردان بازیگر نیز این بازی را تجربه خواهند کرد که در مجموع تعداد شرکت کنندگان را به عدد ۳۹  می‌رساند.

«شب‌های مافیا» که با سرمایه‌گذاری شرکت هنر اول ساخته می‌شود، توسط  فیلیمو پخش خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز