خبرگزاری کار ایران

نشست مجازی ظرفیت‌های گردشگری انقلاب با رویکرد دفاع مقدس

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۸۵۳

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران گفت: نشست مجازی بررسی ظرفیت‌های گردشگری انقلاب با رویکرد دفاع مقدس همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، علی رفیعی (معاون گردشگری  اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران) گفت: موزه و مراکز تخصصی با موضوع دفاع مقدس و انقلاب نظیر باغ موزه دفاع مقدس، موزه صلح، شهرک سینمایی دفاع مقدس در استان تهران وجود دارد که می‌تواند برای گردشگران جذاب و دیدنی باشد.

او افزود: موضوع هشت سال دفاع مقدس ایران با سایر مقوله‌های گردشگری جنگ که گردشگران از آن بازدید داشته‌اند متفاوت است، دفاع مقدس ایران پر از روایت‌های شندیدنی از ایثار، خودگذشتگی است.

رفیعی عنوان کرد: درست است در موزه دفاع مقدس ابزارهای مانند توپ و تفنگ وجود دارد اما آن ابزارها برای ما اصالت ندارند بلکه کسی که از این ابزار استفاده کرده است برای ما ارزشمند است و به ابزار اصالت بخشیده است از این جنبه این ابزارها میراث فرهنگی می‌شوند و توسعه این مسائل اهمیت دارد چراکه قدمت هویت دفاع مقدس یک اعتبار ارزشمند است.

معاون گردشگری تهران گفت: این نشست مجازی روز پنج شنبه ۲۷ شهریور ما برگزار می‌شود و علاقمندان برای دریافت لینک این نشست مجازی واژه دفاع مقدس را به ۵۰۰۰۵۴۲۰۲۰ پیامک کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز