خبرگزاری کار ایران

ضبط «یکی بود یکی نبود» به قصه خور رسید

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۶۹۵

بهادر مالکی، صداپیشه فامیل دور در روزهای پایانی تصویربرداری به مجموعه نمایشی، عروسکی «یکی بود، یکی نبود» پیوست.

به گزارش ایلنا، تصویربرداری مجموعه داستانی «یکی بود، یکی نبود» در حالی به روزهای پایانی ضبط خود نزدیک می‌شود که محمد اعلمی عروسک‌گردان و بهادر مالکی، صداپیشه هم به آن پیوسته و مالکی قرار است صداپیشگی عروسک «قصه خور» و اعلمی عروسک گردانی آن را برعهده داشته باشند.

محور این مجموعه نمایشی عروسکی که برای مخاطب کودک و نوجوان تولید و پس از ماه صفر از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می شود، آموزه‌های دینی و اخلاقی در قالب قصّه و داستان است.

این مجموعه تلویزیونی در سه فصل ۳۰ قسمتی تولید می‌شود و داستان خواهر و برادری به نام نوید و نداست که با داستان‌های پدربزرگ وارد دنیای قصه‌ها می‌شوند و در قالب این داستانها که از امثال و حکم قرآنی گرفته شده‌اند، درس‌های بسیار اخلاقی در حوزه سبک زندگی اسلامی فرا می‌گیرند.

تهیه‌کنندگی این مجموعه نمایشی را پرویز امیری در گروه کودک و نوجوان شبکه قرآن و معارف سیما، طراح و کارگردان این مجموعه مرضیه منصوری و نویسنده آن نیوشا صدر است و حسین رفیعی، مریم سعادت، رامین ناصرنصیر، بهشاد مختاری و فهیمه باروتچی از جمله بازیگران این مجموعه هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز