خبرگزاری کار ایران

فروش ۱۳۲ کار در صد اثر صد هنرمند/ خرید ۱۱ اثر از پنج کشور غربی

asdasd
کد خبر : ۹۶۴۸۴۸

۱۳۲ اثر به بیست و هشتمین دوره «صد اثر صد هنرمند» گالری گلستان راه یافتند.

به گزارش ایلنا، بیست و هشتمین صد اثر صد هنرمند گالری گلستان با فروش ۱۳۲ پنجمین هفته برپایی خود را پشت گذاشت.

در این رویداد که از دهم مرداد آغاز شده به جهت روزهای کرونایی به صورت مجازی و در وبسایت گالری گلستان دایر است؛ هم اکنون ۳۷۶ اثر از ٣٢٠ هنرمند در سایت گالری گلستان به تماشا و فروش گذاشته شده است.

 در این دوره صد اثر، سه کار از امریکا، چهار کار از انگلیس، دو کار از فرانسه، یک کار از بلژیک و یک کار از آلمان خریدار داشت.

لیل گلستان درباره این نمایشگاه گفت: "آنلاین بودن نمایشگاه باعث شد که ما محدودیت زمان نمایشگاه و البته ابعاد آثار هم نداشته باشیم. زمانی که این نمایشگاه در گالری برگزار می‌شد، بزرگترین سایز تابلویی که می‌توانستیم از هنرمندان دریافت کنیم ۵۰ در ۷۰ سانتی‌متر بود اما الان کارهای بزرگ دو متری هم داریم. حالا که پنج هفته از شروع نمایشگاه گذشته است ۱۳۲ اثر به فروش رفته و این در حالی است که در نمایشگاه‌های حضوری صد اثر صد هنرمند، سابقه نداشته است که این تعداد اثر در طول چند هفته فروخته شود."

این نمایشگاه تا آخر مهر ماه ادامه خواهد داشت و علاقمندان می‌توانند از این نمایشگاه در www.golestangallery.com دیدن کنند و در اینستاگرام گالری گلستان منتخبی از آثار را ببینند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز