خبرگزاری کار ایران

بیانیه دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور در محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس قرآن کریم و نبی اکرم(ص)

asdasd
کد خبر : ۹۶۴۱۱۶

دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور در بیانیه‌ای اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس قرآن کریم و نبی اکرم (ص) را محکوم کرد.

به گزارش ایلنا، دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور در بیانیه‌ای اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس قرآن کریم و نبی اکرم (ص) را محکوم کرد.
در این بیانیه آمده است:
«بسم­ الله ­الرحمن الرحیم
«یُریدون لیطفئوانورالله بافواههم­والله متم نوره ولوکره­ الکافرون»
حادثه تلخ و تأثرآور اهانت به ساحت مقدس قرآن­ کریم و سوزاندن آن توسط جمعی از جاهلان حقود و بداندیش از یک­سو و بازنشر کاریکاتورهای اهانت­ آمیز نسبت به پیامبر گرامی اسلام(ص)از سوی یک نشریه هتاک فرانسوی، بار دیگر عمق کینه و عداوت عاملان این حرکت­‌های شوم را نسبت به اسلام عزیز نشان داد.

ناگفته پیداست که موج بازگشت به معنویت و فطرت پاک الهی و دین حنیف در جهان روز به روز در حال افزایش است. مکتب­ های مادی­ و الحادی در عمل نشان داده­ اند که جز حرکت در مسیر انحطاط اخلاقی و سقوط ارزش­ های والای انسانی هیچ ارمغانی برای جامعه بشریت به همراه نداشته ­اند و هر قدر که آنها را با رنگ و لعاب آراسته­ اند چون هسته مرکزی آنها تهی از منطق و عقلانیت بوده و با فطرت پاک و الهی انسان همخوانی ندارد نتوانسته ­اند در مقابل جریان خداجویی که روز به­ روز گستره فزون­تری می ­یابد حرفی برای گفتن داشته باشند لذا دست به اقداماتی موهن از این دست می­ زنند غافل از این­که این حرکت­ ها نه تنها به اساس اسلام و شخصیت بی­ نظیر و ممتاز و آسمانی حضرت محمد مصطفی(ص) و قرآن کریم این معجزه جاویدان و شگرف الهی خدشه­ ای وارد نمی­ کند بلکه حقانیت آنها را از یک­سو در چشم و دل انسان ­های حق­طلب و آزاده جهان بیش از پیش روشن نموده و عجز و استیصال معاندان را در جهت انجام گفت­ وگوهای منطقی و استدلالی از سوی دیگر به خوبی آشکار می­ سازد. بی­ شک تبعات به سخره گرفتن اعتقادات و مقدسات 5/1 میلیارد مسلمان جهان دامن عاملان، محرکان و طراحان این نقشه­ های شوم را خواهد گرفت.

دستگاه رسانه ­ای استکبار به بهانه آزادی بیان و قلم آن هم به گونه­ای کاملاً جهت ­دار به اشکال گوناگون به پدیده اسلام هراسی و اسلام ستیزی دامن می ­زنند که این امر ناشی از ترس از نفوذ و گسترش آموزه­ های گران­سنگ اسلام بوده که آشکارا در تعارض با منافع نامشروع نظام­ سلطه در جهان می­ باشد و چون دست ­اندرکاران این­گونه رسانه­ ها توان رویارویی صحیح با منطق استوار دین حنیف را ندارند اقدام به انجام حرکات ناشایستی از این دست می ­زنند. پرواضح است که این­گونه حرکات از سر ضعف و انفعال می­ باشد و عاقبت خوبی نیز برای عاملان آن به دنبال نخواهد داشت.

دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور به شدت این اقدامات زشت و موهن را محکوم می­‌کند و رجاء واثق دارد که به حول و قوه الهی نه تنها تابش نور و معرفت و گرمای حیات­بخش دین مبین اسلام و اساس دیانت به سردی نمی­ گراید، بلکه شعشعه نورانی ­اش روز به روز از فروغ و درخشش و تابندگی بیشتر برخوردار خواهد شد و نصیب معاندان چیزی جز خذلان و خواری و خسارت نخواهد بود. انشاء­الله»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز