خبرگزاری کار ایران

روایتی از یک زندگی که شبیه «جدایی نادر از سیمین» است در «مکث»

asdasd
کد خبر : ۹۶۲۵۹۷

​چهاردهمین قسمت از برنامه تلویزیونی «مکث» به گفتگو با مردی اختصاص یافته که زندگی اش شباهت‌های زیادی با قصه یک فیلم سینمایی دارد.

به گزارش ایلنا، روایت چهاردهمین قسمت از برنامه «مکث» که پنجشنبه‌شب ساعت ١٩:٣٠ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد درباره مردی است که قصه زندگی‌اش بسیار شبیه به داستان یکی از فیلم های مطرح سینمایی است.  

در توضیح این قسمت از برنامه آمده است:

«اگر فیلم «جدایی نادر از سیمین» را دیده باشید حتما گفتگوی زوج جوان را در سکانس دادگاه خانواده به یاد دارید، جایی که زن اصرار به مهاجرت دارد و به همسرش که بیماری پدرش را دلیل ماندن عنوان کرده، می‌گوید «پدرت حتی  نمی‌داند تو پسرش هستی» و مرد جواب می‌دهد «من که می‌دانم او پدرم است.

چهاردهمین قسمت از برنامه «مکث» درباره مردی است که قصه زندگی‌اش بسیار شبیه به داستان این فیلم است.  در این قسمت از برنامه پیام دهکردی میزبان مهرداد خانساری است. خوانساری از مادرش که مبتلا به آلزایمر بود تا آخرین روز عمرش با دقت و مهربانی مراقبت کرد.

مادری که دیگر فرزندش را نمی‌شناخت اما هرگز از محبت او بی‌نصیب نماند. خوانساری برای مبتلا نشدن به این بیماری که ریشه ژنتیکی نیز دارد این‌روزها و در شصت سالگی به کلاس زبان می‌رود، شروع به ورزش کرده و حتی دوباره به سمت تحصیل رفته و درس می‌خواند و به گفته خودش زندگی جدید و سرشار از انگیزه‌ای را آغاز کرده است.»

سری جدید برنامه «مکث» همچون برنامه مناسبتی که در ماه مبارک رمضان پخش شد، قصه‌ها و روایات آدم‌ها از یک موقعیت خاص به سمت حال خوب را روایت کرده و سراغ ماجراهای اجتماعی می‌رود.

این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندان و صاحبان داستان‌های اجتماعی جذاب ضبط و پخش می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز