خبرگزاری کار ایران

آغاز فصل دوم «اساطیر یونان» در خانه هنرمندان ایران

asdasd
کد خبر : ۹۶۲۳۲۶

فصل دوم مجموعه داستان‌های «اساطیر یونان» از ۲۰ شهریور آغاز خواهد شد.

به گزارش ایلنا، فصل دوم مجموعه داستان‌های «اساطیر یونان»، به همت معاونت هنری خانه هنرمندان ایران از ۲۰ شهریور آغاز خواهد شد.

با پایان یافتن فصل اول این مجموعه در ۳۳  قسمت، و نیز شروع ایام محرم و عزای حسینی، فصل دوم این مجموعه از ۲۰ شهریور و پس از وقفه‌ای کوتاه آغاز خواهد شد.

این فصل که در آن ماجرای قهرمانان را در تدارک و انجامِ جنگ بزرگ تروا دنبال خواهیم کرد، شامل سی قسمت ۴۰ دقیقه‌ای خواهد بود که به شکل igtv از صفحه اینستاگرام و پادکست صوتی از کانال تلگرام خانه هنرمندان ایران منتشر می‌شود. هم‌چنین پیش فصلِ فصل دوم، شامل مروری بر داستان‌های فصل اول و نیز مقدمه‌ای بر آغاز فصل دوم، یکشنبه ۱۶ شهریور قابل دریافت خواهد بود.

در این مجموعه که با تحقیق، نگارش و نیز روایت‌گری سیاوش پاکراه شکل گرفته است، هم‌چون فصل اول پیام لاریان در انتخاب موسیقی، میکس و مسترینگ، مرتضا آکوچکیان در طراحی لوگو و کاورها، لیلا نُقلی در ساخت igtv و آسیه مزینانی به عنوان مدیر پروژه، آن را همراهی خواهند کرد.

فصل دوم این مجموعه، یکشنبه و پنجشنبه هر هفته، ساعت ۱۸ در دسترس علاقمندان به تاریخ اساطیر قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز