خبرگزاری کار ایران

از طریق سامانه پست‌کتاب صورت گرفت؛

ارسال ۲۰۲هزار مرسوله کتاب به ارزش ۱۶۲میلیارد ریال

asdasd
کد خبر : ۹۶۱۷۷۹

۲۰۲هزار و ۶۰۲ بسته پستی کتاب به ارزش ۱۶۲میلیارد و ۸۱میلیون و ۶۰۰هزار ریال در ۵ماه نخست سال جاری از طریق سامانه پست‌کتاب در طرح «عبور از کرونا با کتاب» ارسال شده است.

به گزارش ایلنا، ۲۸۸ناشر، ۱۱۹کتابفروش و ۶۹ فروشگاه اینترنتی کتاب با اجرای طرح «عبور از کرونا با کتاب»، در سامانه «پست کتاب» عضو شده‌اند و تاکنون توانستند۲۰۲هزار و ۶۰۲ بسته پستی کتاب ارسال کنند.

مجموع کل هزینه پستی ارسال کتاب‌ها در طرح «عبور از کرونا با کتاب» ۱۲میلیارد و ۶۸میلیون و ۵۱۹هزار و ۹۸۳ ریال بوده که یارانه ۴میلیارد و ۹۲۲میلیون و ۳۶۲هزار و ۶۶۳ریالی به آن اختصاص پیدا کرد. همچنین، مجموع کل هزینه پستی از زمان راه‌اندازی سامانه پست‌کتاب تاکنون، ۲۲میلیارد و۲۷۲ میلیون و۸۱۳ هزار و ۴۳ ریال برآورد شده است.

پیش از برگزاری طرح «عبور از کرونا با کتاب» ۷۸هزار و ۵۷۷مرسوله در سامانه پست‌کتاب به ثبت رسیده؛ درحالی‌که در طول اجرای این طرح با افزایش ۷۲درصدی به ۲۰۲هزار و۶۰۲ مرسوله پستی رسیده است.

ناشران، کتاب‌فروشان، توزیع‌کنندگان، فروشگاه‌های اینترنتی کتاب و فعالان تولید و فروش کتاب، با پروانه کسب و کار معتبر می‌توانند برای استفاده از این تخفیف از طریق سایت خانه کتاب و ادبیات ایران ketab.ir یا سامانه posteketab.com نسبت به ثبت‌نام و عضویت اقدام کنند؛ پس از ثبت نام حداکثر طی ۲۴ ساعت پنل پستی سامانه پست کتاب در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز