خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خبر داد:

اعزام ۶۷۰۰ مبلّغ در ماه محرم ۱۳۹۹

asdasd
کد خبر : ۹۶۱۶۷۵

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی از اعزام شش هزار و ۷۰۰ مبلغ به همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و شعب و نمایندگی‌های این دفتر در ماه محرم امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد اعلام کرد: هر سال قریب به ۱۲ هزار مبلّغ از سوی دفتر تبلیغات اسلامی به سراسر کشور اعزام می‌شدند اما در محرم امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی ابلاغ شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، اعزام مبلغان به شش هزار و ۷۰۰ مبلّغ کاهش یافت.

وی با اشاره به نحوه اعزام مبلغان در ماه محرم ۱۳۹۹ گفت: این اعزام‌ها در قالب های مختلف گروهی، فردی و نخبگانی صورت گرفت و همچنین، مجالس عزاداری در فضاهای باز و با رعایت تمام شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی ضمن بیان آماری از قالب‌های مختلف اعزام محرم امسال تصریح کرد: از مجموع شش هزار و ۷۰۰ مبلّغ اعزامی در محرم امسال، دو هزار نفر از طلاب در قالب گروهای تبلیغی، ۱۶۴ نفر در قالب تبلیغ نخبگانی و سایر مبلغان به صورت تبلیغ فردی اعزام شدند؛ همچنین، تعدادی از مبلغان نخبه نیز به صورت آنلاین در فضای مجازی به تبلیغ و بیان معارف دینی پرداختند.

وی در پایان ضمن تشکر از ملت عزیز ایران در رعایت نکات بهداشتی در ایام عزاداری و مجالس روضه سیدالشهدا(ع) خاطرنشان کرد: رعایت تمام و کمال شیوه نامه های بهداشتی در مجالس عزاداری نشان از فرهنگ بالای مؤمنین و مردم شریف ایران دارد که انصافاً ستودنی است و باید در تاریخ عزاداری مجالس امام حسین(ع) ثبت و ضبط شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز