خبرگزاری کار ایران

همایش «پیامدهای اجتماعی و فرهنگی کرونا بر حوزه‌های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع فرهنگی خلاق» برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۶۱۵۴۶

دبیر اجرایی همایش ملی «پیامدهای اجتماعی و فرهنگی کرونا بر حوزه‌های میراث فرهنگی؛ گردشگری و صنایع فرهنگی خلاق» از تغییر زمان برگزاری، تمدید مهلت ارسال چکیده مقالات و مقالات به این همایش خبر داد.

به گزارش ایلنا، مصطفی اسدزاده (دبیر اجرایی همایش ملی «پیامدهای اجتماعی و فرهنگی کرونا بر حوزه‌های میراث فرهنگی؛ گردشگری و صنایع فرهنگی خلاق») تصریح کرد: با توجه به اهمیت و ابعاد همه‌گیری کرونا و مسائل ناشی از آن که می‌باید از جوانب مختلف و با رویکردهای علمی گوناگون مورد بررسی قرار گیرد زمان برگزاری این همایش به ۲۹ بهمن ماه تغییر یافت.

 او با بیان اینکه این همایش ملی به صورت مجازی برگزار خواهد شد، گفت: علاقمندان می‌توانند چکیده مقالات را تا ۱۵ آبان و اصل مقالات را تا ۱۵ آذر ماه به نشانی دبیرخانه علمی همایش ارسال کنند.

اسدزاده از برگزاری نشست رونمایی از پوستر جدید همایش در طی شهریور ماه خبر داد و ابراز امیدواری کرد که مجموعه تلاش‌های مربوط به این همایش در درک همه‌گیری کرونا تاثیری مثبت داشته باشد.

علیرضا حسن‌زاده (دبیر علمی همایش) نیز در ادامه گفت: همایش یاد شده با همکاری «پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری»، «پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات» و «پژوهشکده علوم اجتماعی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی» با رویکردی تخصصی برگزار می‌شود‌.

وی افزود: تاکنون ۳۳ نشست در چارچوب این همایش با ارائه ۵۵ سخنرانی انجام شده که در آنها متخصصان و اساتیدی از دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مراکزی همچون دانشکده علوم اجتماعی انجمن انسان‌شناسی ایران، مرکز میراث ناملموس تهران، دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه، دانشکده پزشکی دانشگاه مازندران، معاونت فناوری و کاربردی‌سازی، پژوهشکده حفاظت و مرمت، پژوهشکده گردشگری و گروه پژوهشی هنرهای سنتی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، پژوهشکده مطالعات اجتماعی وزارت علوم ،بخش مدیریت پژوهش برنامه و بودجه خانه کتاب دانشگاه شهید بهشتی، مرکز مطالعات فرهنگ عامه صداوسیما، موسسه پارپیرار، موسسه رهاورد گیل و ... حضور داشته‌اند.

حسن زاده ابراز امیدواری کرد دست‌کم بیست نشست دیگر از مجموعه نشست‌های این همایش که مقالات همایش از آن شکل خواهد گرفت، برگزار شود.

وی ادامه داد: موسسه فرهنگی اکو ،فرهنگستان هنر ،موزه ملی ایران، موسسه آیکوم و چند دانشگاه و موسسه علمی پژوهشی دیگر نیز به زودی با سه پژوهشگاه برگزارکننده همایش در برگزاری سخنرانی‌ها و نشست‌های علمی همکاری خواهند کرد.

وی گفت: مجموعه سخنرانی‌ها با همکاری سه پژوهشگاه منتشر خواهد شد و امید است که امکان دسترسی به فایل‌های صوتی و تصویری نشست‌های همایش در روز ۲۹ بهمن ماه یعنی تا روز همایش فراهم آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز