خبرگزاری کار ایران

پایان فیلمبرداری فیلم سینمایی باباسیبیلو

asdasd
کد خبر : ۹۶۱۵۱۴

فیلمبرداری فیلم سینمایی بابا سیبیلو به تهیه‌کنندگی احمد احمدی و کارگردانی ادوین خاچیکیان در تهران به پایان رسید.

 به گزارش ایلنا، احمداحمدی (تهیه‌کننده فیلم باباسیبیلو) با اعلام پایان فیلمبرداری این فیلم گفت: بهمن ماه سال ٩٨ پیش‌تولید این فیلم را آغاز کردیم و با شروع اپیدمی کرونا در اسفند ماه پیش‌تولید را متوقف کردیم و در خردادماه ٩٩ با اعلام شرایط عادی مجددا ادامه پیش‌تولید را آغاز کردیم و پس از آن وارد مرحله فیلمبرداری شدیم.

وی افزود: اواسط فیلمبرداری به مدت دو هفته بدلیل ابتلای خانم بهاره رهنما به کرونا، برای حفظ سلامتی ایشان و دیگر عوامل فیلم، کار را تعطیل کردیم و پس از بهبود این بازیگر فیلمبرداری را ادامه دادیم.

احمدی افزود: البته ما از زمان پیش تولید و در طول فیلمبرداری و ساخت فیلم تمام پروتکلهای بهداشتی را رعایت کردیم وچند بار نیز با حضور پزشکان از عوامل سازنده تست کرونا گرفته شد از سوی دیگر باباسیبیلو را در سختترین شرایط اقتصادی، مستقل و بدون هیچ حمایتی تهیه کردم، پیش تولید طولانی و توقف فیلمبرداری فشار مالی بسیاری به همراه داشت.

این تهیه‌کننده سینما در ادامه گفت: باباسیبیلو یک کمدی خانوادگی است که در آن از کودک ٥ ساله تا پیرمرد ١٠٠ ساله نقش‌آفرینی دارند و در طول قصه ماجراهای جذابی را رقم می‌زنند فیلم یک کمدی شاد و سلامت مناسب برای تمام اعضای خانواده‌هاست. لواسان، شهرک غرب، نیاوران، مهرشهر، باشگاه انقلاب و جاجرود از لوکیشن‌های اصلی این فیلم بودند.

رضا شفیعی‌جم، بهاره رهنما، امیرحسین صدیق، رز رضوی، امیر نوری، یوسف صیادی، پارسیا شکوری، محمدطاها بهروزپور، خشایار راد، علی کاظمی، عباس محبوب، اردشیر کاظمی، هانیه غلامی، مهرگان علوی، محمدرضا احمدی، فرهاد ریش‌سفیدی، آوا دهقانی، محمد پناهی، مهدی هاشمپور، زهرا گلدوست، شهلا سرشار، احمد یاوریشاد، احسان پرفکت، مرتضی دلداده، حسین روزبه، حسینعلی قورچی، یگانه ظرافتی و ابوالفضل قهرمانی بازیگران فیلم سینمایی باباسیبیلو هستند.

عوامل سازنده این فیلم عبارتنداز: مرتضی‌خان‌محمد(مدیرفیلمبرداری)، محمد‌توکلی(تدوین)، محمدرضاعزتخانی(مدیرتولید)، مهدی مطلبی (دستیاراول و برنامه ریز)، فرشید کیوانمهر(مدیرصدابرداری)، علی تصدیقی(جلوه های ویژه تصویری)، شیرین بوریاییدوست (طراح صحنه و لباس)، مهرنوش طبیبی (طراح گریم)، محمد احمدی (آهنگساز)، عباس بغدادی(عکاس)، محبوبه نظری(منشی صحنه)،‎ روح الله خلج(مدیرتدارکات)، سپینود وفامنش و حسین خنکا(گروه کارگردانی)، امیر محمدی(دستیاراول فیلمبردار)، محمدنصیری،محمدعنایی و هومن طهماسبی فر(گروه  فیلمبرداری)، آرش هوجقانی(دستیار صدابردار)، وحید شیرزاد،پرستو پاشایی و عرفان پورمند(اجرای گریم) علیرضا سیفی،سپیده بلون،مهدی سیفی و زهرا عدالت خواه(اجرای صحنه و لباس)، مسعود ریحانی،احمد یاوری شاد و بهنام منصف(گروه تدارکات و خدمات)،صادق کرمی(سینه موبیل).

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز