خبرگزاری کار ایران

مجموعه چهار جلدی «علوم عصر حجری» منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۹۶۱۴۸۰

مجموعه چهار جلدی «علوم عصر حجری» نوشته فلیسیا لاو و جری بایلی برای نخستین بار از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

به گزارش ایلنا، «انرژی و حرکت»، «ساختمان‌ها و سازه‌ها»، «ماشین‌های ساده» و «مواد» عنوان‌ کتاب‌های مجموعه چهار جلدی «علوم عصر حجری» است.

این مجموعه در قالب مستند-داستانی نوشته شده؛ به این معنا که شخصیت اصلی هر کدام از کتاب‌های «علوم عصر حجری»، نابغه‌ای به اسم «لئو» است که همه چیز را می‌داند و مدام در حال یاد گرفتن و تجربه اندوختن است و هر چه یاد می‌گیرد را به گربه دست‌آموز خود «پالاس» آموزش می‌دهد.

تصویرگری مجموعه چهار جلدی «علوم عصر حجری» را مایک فیلیپس و ترجمه ‌آن را علی خاکبازان بر عهده داشته‌اند.

بر همین اساس هر یک از این کتاب‌های ۳۶ صفحه‌ای این مجموعه، واژه‌نامه‌ای دارد که بچه‌ها را با کلمات و واژه‌های تازه و سختی که در کتاب به آن اشاره شده، آشنا می‌کند.

مجموعه «علوم عصر حجری» که مناسب مخاطبان ۱۲+ (نونگاه) است، سه بار هم‌زمان به چاپ رسیده و شمارگان آن ۷هزار و ۵۰۰ نسخه شده است.

این کتاب‌ها با قیمت ۱۳هزار تومان در فروشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور و فروشگاه‌های محصولات فرهنگی هنری در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز