خبرگزاری کار ایران

شرایط شرکت در جشنواره ادبی "فصل همدلی" اعلام شد+جزئیات ثبت نام

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۹۶۰

همزمان با شکل‌گیری موج دوم کمک‌های مومنانه و جهاد کادر درمان، جشنواره ادبی "فصل همدلی" از سوی فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، حافظه تاریخی ملت ایران نشان می‌دهد که هر بار موضوعی سلامت و امنیت جامعه را به نوعی به خطر انداخته، با همبستگی و همدلی بیشتر به مقابله با آن رفته‌اند و اینک در عرصه جهاد سلامت نیز شاهد جلوه‌های فرهنگ حماسه و عشق به فداکاری و ایثار ایرانیان هستیم.

رهبر معظم انقلاب نیز تاکید جدی بر مولفه کمک مومنانه دارند از این رو فرمودند "خوب است که یک رزمایش گسترده‌ای در کشور به وجود بیاید برای مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا که این اگر اتّفاق بیفتد، خاطره‌ی خوشی را از امسال، در ذهن‌ها خواهد گذاشت".

بر این اساس فرهنگسرای اندیشه قصد دارد طنین همدلی در مقابله با ویروس کرونا که با وجود تمام سختی ها و کمبودها هم چنان با شدت و حدت تمام در سراسر کشور جریان دارد را، در قالب جشنواره "ادبی فصل همدلی" در برگ زرین افتخار آفرینی ایرانیان ثبت کند.

این جشنواره در دو بخش شعر (کلاسیک، نو، ترانه) و داستان (داستان کوتاه، داستانک، خاطره، دلنوشته و وقایع نگاری تاریخی_ادبی دوران کرونا) برگزار خواهد شد لذا از علاقه مندان به ادبیات داستانی و شعر دعوت می گردد تا داستان ها و اشعار خود را با موضوع محوری همدلی و مواسات و نگاهی به عناوین: صلح و آرامش، فرشته های زمینی( یاریگران- مدافعان و ایثارگران سلامت)، پایداری و صبر، امید- خودباوری و شکوفایی، اخلاق، معنویت، نیایش و عظمت خالق برای جشنواره ارسال نمایند.

گفتنی است، مجتبی رحماندوست دبیر علمی جشنواره، سعید بیابانکی دبیر بخش شعر و قاسم علی فراست نیز دبیری بخش داستان را بر عهده دارند.

علاقه ‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را از سراسر ایران و با قید مشخصات کامل، شامل نام و نام خانوادگی، سال تولد، کد ملی، میزان تحصیلات و رشته تحصیلی، آدرس محل سکونت به همراه کد پستی، شماره تماس و آدرس پست الکترونیک بهput.andishe@gmail.com یا به نشانی تهران، خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان شهید نیاکی(اندیشه) فرهنگسرای اندیشه ارسال کنند.

اختتامیه جشنواره ادبی"فصل همدلی" یازدهم آبان ماه همزمان با میلاد باسعادت پیامبر اکرم(ص) و آغاز هفته وحدت برگزار و از برگزیدگان با اهدای جوایز نفیس تقدیر می‌شود.

همچنین علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توان به andishe.farhangsara.ir مراجعه کنند.

اطلاعات تکمیلی و سایر شرایط شرکت در جشنواره ادبی فصل همدلی در پایگاه اینترنتی فرهنگ سرای اندیشه به نشانی andisheh.farhangsara.ir برای مشاهده دردسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز