خبرگزاری کار ایران

پویش ملی برای سوق دادن نذورات محرم به سمت نذر سلامت

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۶۴۹

حجت‌الاسلام علی‌اصغر سهرابی مدیرکل تبلیغات اسلامی تهران با اشاره به شرایط ماه محرم امسال باتوجه به شیوع ویروس کرونا اظهارداشت: امسال باتوجه به این شرایط، وضعیت برنامه‌های مختلف محرم دچار تغییراتی می‌شود که یکی از آن‌ها شیوه نذورات مردم است.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام علی‌اصغر سهرابی مدیرکل تبلیغات اسلامی تهران با اشاره به شرایط ماه محرم امسال باتوجه به شیوع ویروس کرونا اظهارداشت: امسال باتوجه به این شرایط، وضعیت برنامه‌های مختلف محرم دچار تغییراتی می‌شود که یکی از آن‌ها شیوه نذورات مردم است.

وی افزود مردم هرساله در ایام محرم نذورات مختلفی در قالب غذا، شربت و... داشتند که امسال باتوجه به شرایط کرونایی این امکان فراهم نیست لذا پویش ملی راه‌اندازی شده است تا این نذورات را برای کمک به مراسم هیأت‌های مذهبی تجمعی شود.

سهرابی اضافه کرد: این پویش با همکاری بنیاد برکات احسان طراحی شده است و بناست مردم نذورات خود را به نذر سلامتی مردم تغییر دهند و برای این امر باید مبالغ خود را به سامانه #128*4030* واریز کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: از محل تجمیع این نذورات بنا داریم اقلام بهداشتی مورد نیاز هیأت‌های مذهبی برای برگزاری مراسم در ماه محرم و صفر را تأمین کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز