خبرگزاری کار ایران

2 کتاب از انتشارات پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری در برترین کتاب‌های تاریخ بهار ۹۹

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۴۳۱

کتاب‌های «سیراف: تاریخ، توپوگرافی و محیط طبیعی» و«غارها و پناه­گاه‌­های صخره‌ه­ای پارینه سنگی کوهپایه‌­های ایذه، شمال شرق استان خوزستان فصل نخست (تنگه تالاب بندون)» به عنوان برترین کتاب‌های تاریخ در بهار ۹۹ معرفی شدند.

به گزارش ایلنا، بهارنامه کتاب، فهرست برترین تازه‌های کتاب منتشرشده در بهار ۱۳۹۹ با موضوع تاریخ، از سوی مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران معرفی شد.

در بهار سال جاری، ۸۲۵ عنوان کتاب در حوزه تاریخ، ۶۰ عنوان کتاب در حوزه جغرافیا، ۹۳ عنوان کتاب در حوزه محیط زیست و ۲۹ عنوان کتاب در حوزه مستندنگاری مورد بررسی و داوری قرار گرفت که از این میان به پیشنهاد داوران ۲۰ عنوان کتاب به شرح ذیل برگزیده و در گروه‌های جغرافیا و محیط زیست نیز کتابی برتر شناخته نشد.

در این میان کتاب «سیراف: تاریخ، توپوگرافی و محیط طبیعی، تألیف دیوید وایت هاوس و…، ترجمه علیرضا انیسی، تهران: پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگردی، ۱۳۹۹» در بخش تاریخ محلی و جغرافیای تاریخی و کتاب « غارها و پناه­گاه‌­های صخره‌ه­ای پارینه سنگی کوهپایه‌­های ایذه، شمال شرق استان خوزستان فصل نخست (تنگه تالاب بندون)، تألیف مژگان جایز، تهران: پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری،  ۱۳۹۹» برگزیده شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز