خبرگزاری کار ایران

در نشست هم اندیشی داوران ششمین اجلاس همسرایی مطرح شد:

نقد و گزینش اشعار با توجه به قالب‌های شعری صورت می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۹۵۷۴۹۶

در نشست داوران و اعضای هیات برگزاری ششمین اجلاس شاعران هم‌سرا که روز پنجشنبه ۳۰ مرداد ۹۹ برگزار شد، تصمیمات جدیدی در برگزاری مراسم پیشرو اتخاذ شد.

به گزارش ایلنا، در نشست داوران و اعضای هیات برگزاری ششمین اجلاس شاعران هم‌سرا که روز پنجشنبه ۳۰ مرداد ۹۹ برگزار شد، تصمیمات جدیدی در برگزاری مراسم پیشرو اتخاذ شد.

در این نشست که با حضور علی صداقت، پیر موسایی، امیر عزیزی، مصطفی علیپور، محمود اکرامی و مرتضی امیری اسفندقه  (داور نهایی این دوره از اجلاس شاعران همسرایی)، ونوس جامی پور و ساحل مولوی  در محضر سیدعباس مجابی(رییس انجمن شاعران آزاد و رییس اجلاس همسرایی) برگزار شد قرارهای جدیدی صادر شد.

بنابراین تصمیمات قرار شد قالب‌های شعری به تفکیک نوع شعر ترکیب‌بندی شده و داورها با توجه به تخصص خود در حیطه چارچوب شعر به نقد و گزینش آثار ارائه شده بپردازند و  شعرهای نهایی با توجه به تفکیک لحاظ شده در اختیار داور نهایی قرار گرفته و داوری نهایی صورت گیرد. در این نشست، داوران نخست این اجلاس دکتر علیپورو دکتر اکرامی و مرتضی امیری اسفندقه و داوران نهایی ونوس جامی‌پور، ساحل مولوی و دکتر امیر عزیزی معرفی  شدند.

ششمین اجلاس جهانی شاعران هم سرا و پنجمین نشست بزرگ جمعیت شاعران آزاد ایران، روز سه‌شنبه مورخ 14 آبان ۹۹، به مناسبت میلاد مسعود و مبارک حضرت ختمی مرتبت محمدبن عبدالله(ص)، برای اولین بار به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز